• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Oversigt soldater

DeletedUser137

Guest
Jeg kunne godt tænke mig en samlet oversigt over de forskellige soldater ( dejligt hvis det kunne printes ud),
så det var mere overskueligt , når der skal kæmpes,
er ny i spillet .
susanne
 

Skolehaven

Well-Known Member
Uden i højre side er der et link til spillets wiki. Derinde er der en oversigt over enheder som du evt kan printe ud :) Sig endelig til hvis du evt skal have et direkte link :)
 

DeletedUser137

Guest
har ledt, men kan stadig ik finde det ,
kunne jeg få en link ? tak:)
 

Skolehaven

Well-Known Member
Du kan kigge herfra :) Men jeg kan ikke svare på hvorfor det står på engelsk i den danske wiki :eek: Men øverste skema er elvernes enheder (der mangler 2 enhedstyper fra indførelsen af dværge) næst efter er menneskenes enheder (med samme mangel som hos elverne) og nederst er et skema over NPC enhederne.
 

DeletedUser137

Guest
Du kan kigge herfra :) Men jeg kan ikke svare på hvorfor det står på engelsk i den danske wiki :eek: Men øverste skema er elvernes enheder (der mangler 2 enhedstyper fra indførelsen af dværge) næst efter er menneskenes enheder (med samme mangel som hos elverne) og nederst er et skema over NPC enhederne.
Tusind tak for hjælpen , har lige printet det ud , er ok
Har sendt det rundt i klanen , måske andre kunne få gavn af den også:):):):):):):):):)
 

Galadan

Community Manager
Elvenar Team
At få oversat Wiki er på min lange to-do liste. Jeg håber det er forståeligt alligevel.
 

DeletedUser137

Guest
det var ok, også nogle af de andre i klanen har brugt linken
sus:D
 
Top