• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Problemer med spillet

Eltina

Active Member
Nogle melder om sort by.
på app skriver noget med nye bygninger og mgl internet.
der kræves download af spillet, men i AppStore er der ikke ny version
 

Alfhild65

New Member
Idag stadig problemer med spillet (app). Det lukker ned/crasher inden man kan nå noget som helst. Har opdateret til seneste version og har rigeligt med plads på Ipad.
Det ser ud til at de også har server-problemer i andre lande (iflg facebook).
rettelse: ca hver 4. gang kan man lige nå at være på i ca 1 minut - så er det med at få høstet og sat nye produktioner igang i en fart :cool:
 
Senest redigeret:

Silvertoe

Member
Ingen problemer med PC - hverken i dag eller i går. Var lejlighedsvis på app - ej heller udfordringer der.
Udbyder problemer? (Jeg kører 3 på mobil og Yousee på PC)
 

Alfhild65

New Member
Godt bud med udbyder, bortset fra, at der ikke er problemer med andre lignende spil på Ipad og ej heller med Elvenar på min mobil (bortset fra størrelsen ) Bruger selv Telenor til både mobil, Ipad og tv-streaming.
 

Eltina

Active Member
Da fejlen var der igår, var det også på beta og andre server.
det var ca 20 min, hvor der kom mange forskellige fejl
 

Sputnik

Active Member
Har ikke problem med pc, Ipad (fik i går opdatering) , og IPhone, ...
Benyttes der Chrome eller Edge .. så forvent problem, da de roder i maskin før og samtidig med du benytter dem.
 

Galadan

Community Manager
Elvenar Team
Hvis nogen stadig oplever problemer, må i meget gerne kontakte support så vi kan få det løst - Det midlertidige nedbrud varede max et par timer, så det skulle helst ikke kunne mærkes mere.
 
Top