• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Problemer på pc

DeletedUser738

Guest
Hej.
Jeg har store problemer med at spille Elvenar på min pc. Jeg har haft kontakt til support, og vi har forsøgt forskellige ting, uden særlig godt resultat.

Hvis jeg spiller på Chrome, kan jeg kommer på verdenskortet 1—2 gange, hvis jeg er heldig, eller er det bare lukket land. Lodning baren flytter sig slet ikke.
Er Jeg heldig at kunne komme der ud, og vil kæmpe, kan jeg tage 2—3 1/2 kamp, så låser pc'en sig, og jeg må venter 5— 10 min, til der kommer besked om at der ikke er.kontakt, og først da kan jeg lukke min pc ned, og genstarte.

Hvis jeg spiller via Explorer går det noget bedre, men spiller Jeg mere end 20 min af gangen, begynder spillet at flimre. Så må jeg lukke ned og starte forfra.

Det er det eneste spil Jeg har oplevet det med.
Jeg kan spille assassin, Gta og andet uden besvær.
Det er en Asus bærbar.

Mvh FrejaNelly
 

DeletedUser738

Guest
Hej.
Jeg har store problemer med at spille Elvenar på min pc. Jeg har haft kontakt til support, og vi har forsøgt forskellige ting, uden særlig godt resultat.

Hvis jeg spiller på Chrome, kan jeg kommer på verdenskortet 1—2 gange, hvis jeg er heldig, eller er det bare lukket land. Lodning baren flytter sig slet ikke.
Er Jeg heldig at kunne komme der ud, og vil kæmpe, kan jeg tage 2—3 1/2 kamp, så låser pc'en sig, og jeg må venter 5— 10 min, til der kommer besked om at der ikke er.kontakt, og først da kan jeg lukke min pc ned, og genstarte.

Hvis jeg spiller via Explorer går det noget bedre, men spiller Jeg mere end 20 min af gangen, begynder spillet at flimre. Så må jeg lukke ned og starte forfra.

Det er det eneste spil Jeg har oplevet det med.
Jeg kan spille assassin, Gta og andet uden besvær.
Det er en Asus bærbar.

Mvh FrejaNelly
Hej, glemte jo lige og spørge om der måske er nogen der kan hjælpe :)
Mvh FrejaNelly
 

DeletedUser435

Guest
hmm, lyder specielt... jefg har selv oplevet og kommenteret overfor support at elvenar kræver underligt store mængder ram og cpu, for et online browser spil... i eks en linux debian er det ikke unaturligt at spillet beslaglægger 3 gb ram (I EN SKIDE DEBIAN MED CROME/CROMIUM) men derfra og til ikke at kunne komme på verdenskortet er sku et stort spring... spiller du via html5 eller flashplayer (indstillinger -> html5 flueben/noflueben)
 

DeletedUser367

Guest
Hmm - jeg har også en Asus bærbar og jeg har slet ikke de problemer, du beskriver.

Jeg bruger html5 versionen og ikke Flash versionen (ændres under Indstillinger)

Jeg kan opleve at spillet crasher, men når det sker er det sjovt nok alle faner med Innogames spil, der dør, altså både Elevenar og FoE, så umiddelbart tror jeg ikke det er min PCs skyld.

Har du prøvet at cleare cache og cookies ?
 

DeletedUser738

Guest
Jeg har sat flueben.
cache og cookies er fjernet, netop for det samme, men det gør heller ingen forskel.
Det er flygtelig fustrende, da jeg er Magiker i mit broderskab, og skal nu til at diagere eventyret. det kan næsten ikke lade sig gøre fra en mobil.
Jeg kan så heller ikke finde nogen steder hvor der står, hvad spillet kræves på pc, for at se om min ikke er god nok
 

Tordhrano

Active Member
Det kunne også være din netforbindelse. Det lyder lidt som noget jeg har oplevet i sommerhuset.
Prøv evt. at tage pc'en med til et sted med bedre internet.
 

DeletedUser738

Guest
Hej, jeg har prøvet at ændre på mit net, det har hjulpet lidt,men lagt fra tilfredsstillende.
Men tak for jeres input.
Mvh FrejaNelly
 
Top