• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Provinsudvidelse fra kapitel 21 tilgængelig allerede nu.

Galadan

Community Manager
Elvenar Team
Sammen med kapitel 21 følger også en ny provinsudvielse, til alle der har gennemført (eller i fremtiden kommer til at gennemføre) 660 provinser på verdenskortet. Denne nye udvidelse bliver allerede tilgængelig sammen med opdateringen til version 1.180, selvom kapitel 21 i sig selv endnu ikke er frigivet. Hvis du har gennemført 660 provinser allerede, bliver udvidelsen automatisk tilgængelige i byggemenuen sammen med version 1.180.

Brug den klogt! :)
 

Sputnik

Active Member
Lyder fint, hvad så med 690, 720, giver de så også hver en udvidelse mere.... ?
Det kunne jo være passende.
 

Galadan

Community Manager
Elvenar Team
I forbindelse med kapitel 21 er der indtil videre ikke yderligere at oplyse. Ovenstående er primært ment som en information til dem der måtte undre sig over at de pludselig havde adgang til en ekstra udvidelse.
 

Sputnik

Active Member
I forbindelse med kapitel 21 er der indtil videre ikke yderligere at oplyse. Ovenstående er primært ment som en information til dem der måtte undre sig over at de pludselig havde adgang til en ekstra udvidelse.

Jeg ville være dybt skuffet, hvis der ikke kom en ny udvidelse efter der er åbnet mere end 30 yderligere provinser, siden jeg sidst fik en, da det jo er ca. 30 der skal laves pr. by-udvidelse.
Det er en af de ting jeg med sikkerhed tjekker med forventning.
 
Top