• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Quest

DeletedUser564

Guest
Jeg skal til questen bruge en "Magisk produktion formular - eller producere en. Jeg har nu prøvet at lave en i magisk akademi (vareproduktionsforbedring). Det virkede ikke. Og jeg har nu prøvet 2 gange at bruge en på en stålfabrik, hvor jeg efterfølgende har "høstet" det ekstra stål. Men questen vil ikke godkende det. Hvad gør jeg forkert?
 

DeletedUser367

Guest
Hvis det er quest 25 i den kørende begivenhed, du er ved, så er der en fejl i den. Det er ikke magisk produktion, du skal bruge, men i stedet fascinerende berigelse (den lilla med hænderne).
 

DeletedUser564

Guest
Hvis det er quest 25 i den kørende begivenhed, du er ved, så er der en fejl i den. Det er ikke magisk produktion, du skal bruge, men i stedet fascinerende berigelse (den lilla med hænderne).
For FILAN da! Hvordan dælen skal man gætte sig til det? lol Og så kan jeg se der er sendt en skrivelse ud om det også - den havde jeg selvfølgeligt ikke set :) Tusind tak for tippet! <3
 
Top