• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Relikvier og boost

Darla

Active Member
Jeg spiller på PC.

Undrer mig over når jeg får boost fra relikvier via verdenskortet fra provinserne så kommer der en fin notification op at boost er øget med xx antal procent
Hvis jeg feks laver 5 relikvier akadamiet eller får en fra nabo besøg, får jeg aldrig besked når boost øges med x antal %

er der en grund til dette?

og feks den anden vej..hvis jeg nu får brugt for mange relikvier til vidunderne, og min produktion går ned i % heller ingen besked.
 

Metwo

New Member
Hej Darla - mig bekendt får man aldrig besked om, at man er gået ned i boost pga forbrug af relikvier i akademiet. Det må man selv checke, når man kigger i rådhuset. Til gengæld mener jeg, at jeg får notits om, at jeg har fået forøget mit boost via antal af indsamling af relikvier - men ikke når jeg har deltaget i turneringer. Men jeg er ikke stone-sure :)
 

Darla

Active Member
jeg er til gengæld ret sikker på jeg får besked om øgning når jeg deltager i tunneringerne. det er når jeg laver 5x i akadamiet eller får 1 ved nabo hjælp at jeg ikke får besked om en øgning i mit boost
 
Top