• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Royal Restaurering

DeletedUser218

Guest
Hvordan står det til, med de Royal Restaurering formular? Jeg prøvet at holde vejret, med mine gamle event bygninger.... Kan bare ikke finde ud af, om jeg skal slette dem, hvis det ikke bliver til noget i år?
 
Senest redigeret af en moderator:

DeletedUser

Guest
2831-6b41f226aacf7f80294883d54ed444f5.jpg
den er på vej, men tidshorisonten er ukendt :) så vi må alle vente i spænding
 

DeletedUser372

Guest
hvordan opnåes disse formulare.. og please sig igennem events osv, for hvis det er 10 kister i turneringer så det kun de helt store broderskaber som får fornøjelsen af disse hvilket jeg ikke synes er fair, det kunne måske godt lade sig gøre men det kræver at jeg er villig til at tømme hele mit lager og stå stille i uger efterfølgende og det vil jeg ikke, sidste gang jeg gjorde dette, mistede jeg mindst 500.000 af de 3-4 varergrupper som turneringeren krævede. og det er sku overkill..
 

DeletedUser

Guest
@PrinceRevivalDK det vides ikke helt endnu hvordan man får dem, blot at de kommer engang, der er ingen tidshorisont eller specifik information om hvordan man får dem
 

DeletedUser372

Guest
@Khatar
Okay det lyder godt nok, så længe der er mulighed for at få dem som alle andre så vil det være helt perfekt, har selv nogle bygninger jeg godt kunne tænke mig at beholde nemlig, men hvad er det for noget med de nye formulare der giver gæsterace varer tilbage igen, de er også på vej og jeg har fået en lille smagsprøve på 25% hvordan får man dem og fåes de op til 100%, de kunne specielt være meget brugbare da jeg nogle gange godt kan stå lidt stille i kapitlerne fordi jeg ikk kan komme videre eller at det bare tager alt for langtid..
 

DeletedUser218

Guest
Der skulle komme en dagspræmie, i denne event, med en bygning der laver, protalprofit formular, men den giver kun 5% til gengæld vil men kunne nå at lave en masse af dem, til bygning udløber (Virker ligesom ønskebrønden, og udløber efter nogle dage)
 

DeletedUser

Guest
@PrinceRevivalDK gæsterace formularerne med 25 % er netop blevet introduceret, der har gået rygter om de kan fås i denne event, dog ikke højere end 25 %, jeg har dog ikke set dem endnu... så jeg vil forholde mig til hvad jeg ved og ikke sladder :)

det er en formular der er tiltænkt man kan vinde gennem event, hvor ofte den kommer vides ikke.. men (og her tænker jeg frit) kommer som gevinst i nogle af event quests'ne
 
Top