• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Runer til vidundere

DeletedUser70

Guest
Når man nu er blevet gammel og glemsom kunne det en meget god ide hvis man kunne få en oversigt over hvad symbolerne på runerne i de respektive byggerier betyder. Det er svært at huske hvad man har taget og ikke taget. ved godt det er til jeres fordel, da man skal "betale" sig til flere provinser enten med varer eller diamanter.
Så please: kunne vi få en oversigt på hvad symbolerne betyder??På forhånd tak.:):);)
 

DeletedUser69

Guest
kan kun give gabriel ret har nu 9 ud af 10 skår fordi jeg ikke er sikker på hvilke runer jeg har fået og hvilke runer jeg stadig mangler
 

Skolehaven

Well-Known Member
Øhm... er ikke sikker på jeg er med her? Men det er mig bekendt tilfældigt hvilke runer man får for at tage en provins indenfor de slags man har forsket sig til.

Hvilke man har fået når man har brugt dem kan ses ved at åbne vidunder fanen og klikke på den enkelte og åbne det specifikke vidunder.
 

DeletedUser70

Guest
du kan stadig ikke se HVAD runderne betyder. hvad er træ, marmor,støv.du skal jo besejre een af hver provins hvis du vil undgå at få potteskår.:cool::cool:
 

Skolehaven

Well-Known Member
Huh? Det tricks kender jeg ikke. jeg troede det var tilfældigt hvad man fik uanset hvilken vare der er i provinsen. Hvis det ikke er en vandrehistorie er det nyt for mig.
 

DeletedUser69

Guest
hvis nogen ved med sikkerhed om det er tilfældigt eller ej . så stå frem er træt af at kun få potteskår hele tiden
skal man ha en af hver marmor stål træ osv. eller er det rent tilfældigt , for så er noget MEGET mere heldige end mig
 

bambi

Active Member
Har lige siddet og læst det som der står om Forhistoriske vidundere i WIKI og kan ikke se noget som angiver at der lige præcist skulle være tale om en af hver type område, men efter som der er tale om 9 runer, så syntes jeg der er noget om det alligevel.

Er dog ikke kommet så langt endnu, så har ikke kunnet afprøve om 9 forskellige områder vil give de 9 runer der skal bruges til en bygning.

Syntes heller ikke lige jeg kan se om man selv kan bestemme hvad for en rune man ønsker at bruge på en af bygningerne - ved heller ikke om man kan bruge runer på begge bygningerne på samme tid eller om det først er den ene bygning og så bagefter den anden man bruger runer på. Måske der er en som er nået hertil som kan fortælle mig det?
 
Top