• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Runer vundet i tunneringen

Darla

Active Member
Er der overhovedet nogen logik i hvad man vinder i tunneringen ved feks 10 kister ? Jeg syntes da jeg startede ( December 2019 ) var det mere en blandet landhandel..ret tilfældigt hvad jeg vandt. Nu vinder jeg .. syntes jeg, har ikke helt holdt statestik..mest runer til det kap jeg er i eller de foregående.

Dog oplyser en spiller mig.. (han spiller beta by kap 8 ) at han i denne tunnering vandt en rune til et vidundere der ligger langt ude i fremtiden...

Er der er system eller er helt helt 100% random hvad man vinder i tunneringen ?

er der evt et sted man kan læse om det.. evt en opdatering eller andet der beskriver systemmet..hvis et sådant eksisterer ?
 

Skolehaven

Well-Known Member
Jeg syntes at kunne huske at det er blevet ændret på et tidspunkt fra at være alt man kunne vinde til kun dem man har låst op, men jeg kan ikke huske hvornår ændringen kom og en meget hurtig søgning gav ikke gevinst.
 

Eltina

Active Member
I version 1.101 fra 2. April står der

Når du fremover modtager runeskår fra turneringer, vælger spillet nu tilfældigt et runeskår fra et Vidunder som allerede er låst op og som derfor er relevant for spilleren, fremfor at vælge et runeskår fra alle de vidundere som er i spillet.
 

Darla

Active Member
ja det var også det jeg huskede.. at have læst..uden at vide hvor ... men det er derfor underligt hvis en by i kap 8 modtager runer til andre vidundere længere fremme i spillet.. men det er på en beta by så kan være nogen er kommet til at pille ved noget ... gg
 

Eltina

Active Member
Ok på lørdag tjekker jeg, hvad det er for runer jeg modtager på min beta profil.
jeg er i kapitel 10.
 

Sputnik

Active Member
Jeg har ikke fået 1 rune til de sidste 3 vidunder selv om den 3-sidste vidunder har været låst op i mere end 3 måneder....
 

Skolehaven

Well-Known Member
ja det var også det jeg huskede.. at have læst..uden at vide hvor ... men det er derfor underligt hvis en by i kap 8 modtager runer til andre vidundere længere fremme i spillet.. men det er på en beta by så kan være nogen er kommet til at pille ved noget ... gg

Der er selvfølgelig en mulighed for at den ikke er givet via turneringen. Støtte af vidundere gives altid til samme vidunder og tilfældige runer blev så vidt jeg læste ikke påvirket ved alle muligheder for netop dette.
 

Eltina

Active Member
som skolehaven skriver kan du have fået runer hvis du har givet en anden person i et vidunder du endnu ikke har.

i det Broderskab jeg er i, har vi vp tråde.
min afgrund er i lvl 30 så så vidt det er muligt skriver jeg aldrig når en ønsker i afgrund. Jeg har lige nu 100 runer til afgrund og dem skal jeg ikke bruge.

De runer der kommer fra turneringen som kommer ved en provins og til slut tjekker jeg aldrig for dem har man ikke selv indflydelse på.
men det vil jeg gøre i denne uge, for udvikleren vil have beviser ellers afviser de.
så jeg skal nok holde øje og om der er en fejl anmelder jeg det på beta Forum.
 

Darla

Active Member
Tak for jeres svar og input

Jeg vidste godt man får runer for at hjælpe med udviklingen. Den omtalte rune var fra tunneringen.
 
Top