• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Søger broderskab

DeletedUser

Guest
Hej

Jeg er en voksen spiller, vil nok komme på om aftenen de fleste dage, efter job.
Jeg søger et broderskab hvor man tager det lidt afslappet og ikke sætter krav til hvor mange timer man skal være på, men hvor man i stedet sætter det højere at man hjælper hinanden

Mvh

MariaSam
 

Skolehaven

Well-Known Member
Umiddelbart lyder det som om sleepwlakers måske er noget for dig. Ellers hvis de ikke er aktive nok til dig skal du nok stile imod de broderskaber der er næsten fyldte i toppen (eller helt fyldte og håbe du kan komme på venteliste). Selv er jeg i Sunt Primi og jeg vil ikke sige at vi tager tingene vildt seriøst men vi forventer dog at man overholder sine aftaler og blandt andet kommer forbi så ofte som muligt og yder nabohjælp. Hver dag er ikke et krav, men vi har pt folk på venteliste ved jeg fra vores store leder.
 

DeletedUser301

Guest
Hej.
Vi søger aktive medlemmer i vort broderskab, vi har ikke de store regler da vi spiller for hyggens skyld, dog er det en betingelse for at blive medlem at man giver nabohjælp til alle medlemmer mindst 4 gange på en uge. Er man forhindret skal man give ledelsen besked.
Har du lydt til at besøge os heder vi Little Happy Family.

Hilsen
Panther
Leder
 

DeletedUser277

Guest
Undskyld Skolehaven

Men er det første tegn på demens :p................., eller har du svaret her som om det var Beta-versionen du er i?
Måske er det bare mig, der ikke kan finde broderskaber ved de navne, du har nævnt her. :confused:
Hvis det sidste er tilfældet undskylder jeg meget. :oops:
Goldy
 

DeletedUser277

Guest
lol... Der fik du mig. Jeg lagde ikke mærke til datoerne :oops:
 
Top