• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Samme mission for X´ende gang i træk

DeletedUser499

Guest
Hejsa
nu har jeg fået den samme mission for jeg ved ikke hvilken gang, "Krystalkugler Tak" hedder den, er det normalt at den skal komme igen og igen og igen, jeg når at afslutte den en gang og så bliver den afløst af den selv samme "krystalkugler Tak" mission. Jeg vil tro jeg har fået den 10-12 gange i streg.
Mvh
 

Skolehaven

Well-Known Member
Måske ikke ligefrem i streg men der er opgaver der kører i ring når du er nået bestemte steder i spillet.
 

Tordhrano

Active Member
Hvis du løser en opgave eller tre af dem, der ikke kan afvises får du typisk nye opgaver, der kan afvises.
 

bambi

Active Member
Lyder som om du skal have fat i Support, da det lader til at være et eller andet galt ved dig - der burde være noget med 15-20 opgaver der kører i ring.

/bambi
 

DeletedUser

Guest
Hej

Jeg vil gerne høre om fejlen stadig opstår

hvis den fortsat kommer uafbrudt efter hinanden skal der selvfølgelig kigges på den
 

DeletedUser

Guest
Hej Sputnik

Dette er selvfølgelig ikke meningen, og det skal der kigges på.

som du måske har opdaget er jeg ny herinde, men jeg vil starte dagen imorgen med at undersøge hvad jeg kan gøre. jeg beklager der ikke er sket noget før..

jeg håber vi kan finde en løsning sammen :)

jeg vil meget gerne vide hvad browser du bruger, samt hvilken version af adobe flash - jeg er ikke sikker på disse er direkte tilknyttede, men man skal jo starte et sted :)
 

DeletedUser

Guest
Hej Sputnik

Må jeg evt bede om navnet på den quest der kommer igen så snart du afslutter eller afviser den?
 
Top