• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Sammenspil i Spiret - Feedback og kommentarer.

DeletedUser235

Guest
Ok med lidt ekstra gevinster og ganske brugbart for de fleste. Om det er nok til at jeg igen, går helt til tops på et tidspunkt er nok mere tvivlsomt, omkostningerne i tropper er ret så store og har helt opgivet at forhandle :)
 

Eltina

Active Member
Jeg syntes det er en god ting at man får ekstra afhængig af hvor langt man kommer.
Det er ret dyrt at komme til tops, så det vil jeg vurdere fra uge til uge.

I uge turneringen oplever jeg i det broderskabet jeg er i, at nogle personer nogle uger kun tager 5 point kun for at få kister. Lederen vil ikke smide dem ud, så jeg vurdere om jeg vil blive, da jeg ikke synes der ydes men kun nydes.
Så i turneringen kunne der måske også være ekstra bonus afhængig af hvad der ydes.
 

Sputnik

Active Member
Jeg har sat og tænkt over hvor meget værdi der er er i at få 50 :diamond: når der skal betales 135 :diamond: + 65 :diamond: + 45 :diamond: stk. = 245 stk. for at få dem. det er kravet i spiret i denne uge for mig. mon dog det er gennemtænkt... ?
.
 

Skolehaven

Well-Known Member
Kravet? er det ikke bare et spørgsmål om at du ikke har kunnet kæmpe dig til dem eller været villig til at betale dig til præmierne igennem varer, mønter mm? Altså hvis det ikke lykkedes første gang kan man altid forhandle på ny. Man er ikke tvunget til at bestikke sig vej igennem for at gennemføre hvis det er det du har gjort...
 

Sputnik

Active Member
Jeg trak mig da det ville koste så dyrt......
Jeg har normalt ikke problemer med at udføre kampe med mine enheder, uden forhøjet styrke og liv.....
.
 

DeletedUser795

Guest
Jeg synes det er en kanon ide, både for at skabe fællesskab i at vi opnår noget sammen, men også det med at man skal dælme gøre noget selv. så man ikke som i @Eltina 's eksempel kommer sovende til præmierne.
 
Top