• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Server fejl!

DeletedUser372

Guest
Spillet loader op til 11 så stopper den og skriver "SERVER FEJL" inden i den bar hvor den skulle loade færdigt i...
få lige fikset det tak..
 

DeletedUser372

Guest
Tjoo men efter en lang arbejdsdag hvor man vil hjem og slappe af og så ikke kan komme på en hel dag for mig er uacceptabelt fra Innos side
de har ikke skrevet nogen steder der ville opstå problemer, ingenting, og hvis man tænker over det hvor feks jeg har brugt mange penge på spillet, så skal jeg også kunne logge på, som "kunde" skal det fanme være iorden..
 

Skolehaven

Well-Known Member
Hvis du en dag finder et spil der aldrig har problemer som skal tilgås online som dette så hører jeg gerne om det. Alle browser baserede spil jeg har prøvet har haft kortere eller længere nedetider af uforudsete årsager. Selv deres hardware kan stå af eller være en mandagsmodel, ja eller der kan være fejl i kodningen. Ingen af os er jo perfekte...
 

DeletedUser372

Guest
Det vedjeg godt, jeg siger heller ikke at spil ikke kan være fejlfrit, jeg siger bare at når man sælger skal teamet være parate til at løse problemerne, der skal skrives på forum eller andet om at de er igang med at løse tingene, de skal fortælle hvornår de forventer serverne er oppe igen, det er ikk kun når der kommer en opdatering de skal det,
Nu spiller jeg meget Destiny 2, og ja Bungie har også sine fejl, men de gør i det mindste deres brugere opmærksomme på fejl så vi ikke bare sidder og tænker om de gør noget ved situationen..
 

DeletedUser367

Guest
En serverfejl der opstår ved loading af spillet kan næppe kaldes en "oplyst fejl".
Et ønske om information ved nedetid, synes jeg er yderst rimeligt, især hvis nedetiden er af længere varighed.
 

Skolehaven

Well-Known Member
Jeg vilaltid tage kontakt til support via kundesupport systemet, da de tjekker dette oftere. Forum kan bedre bruges til at vide om andre spillere også oplever fejlen. Gør de ikke dette kan det have flere forskellige forklaringer, oftest er det dog, desværre, ens eget der hænger, men i sjældne tilfælde er det selve ens konto der hænger og det kan kun testes af support igennem deres værktøjer, og det er for dem langt nemmere at kontrollere dette når det kommer ind igennem kundesupport systemet end, når det deles på forum, som mere bliver brugt til at dele oplysninger og lade spillerne dele ideer, forslag, guides osv...

Og jeg må indrømme at jeg havde ikke denne fejl hvorfor jeg er ret sikker på at den ikke var generel og at der derfor ikke kom nogen generel udmelding.
 

DeletedUser367

Guest
Det kan være du ikke har nået at se den :p

Jeg oplever nogle gange en rød popup om serverfejl, hvis jeg har stået på startskærmen for længe, så den på en eller anden måde er timed out. Her løser en simpel genindlæsning af siden problemet.

Jeg oplever den også nogle gange under loading af spillet. Det loader til fx 12 og så står der serverfejl. Men denne fejl er oftest af så kort varighed, at man ikke kan nå at melde den nogle steder, før den har løst sig selv igen.
 
Top