• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

smileys

DeletedUser69

Guest
:D:D:eek::oops::rolleyes:o_O :);):confused::cool:Hej . Kunne være sjovt hvis man kunne lave disse i chatten og ikke kun her i forum:):confused::confused: man er jo sat tilbage i tiden med de gamle tegn som disse : ) :-(
Er det mon ikke muligt ??? hilsen Bulk
 

DeletedUser22

Guest
Man kan faktisk lave den her ☺i chatten, men den er så lille og farveløs så man næsten ikke kan se den. (Alt 1)
Og nu er det snart jul, så kan man lave julemanden som afveksling *<:)=
 

DeletedUser69

Guest
ja ved man kan lave dem her men ville også gerne ku lave dem i klan chatten :)
 

DeletedUser

Guest
Det er faktisk muligt at tilføje rigtig mange smileys til forummet - jeg ved ikke hvorfor det ikke er gjort, men jeg vil sende ønsket videre også i forhold til clan chatten ;)
 

DeletedUser69

Guest
lyder godt men var i chatten i klanen der er slet ikke smileys at sætte og ind i mellem er det nemmere at ku smide et tegn på
 

DeletedUser

Guest
lyder godt men var i chatten i klanen der er slet ikke smileys at sætte og ind i mellem er det nemmere at ku smide et tegn på

Ja, det er også ideen med at tilføje smilies til broderskabschatten, jeg sender videre ;) Men har også fortalt teamet, at man kan tilføje mange flere smilies herinde.
 
Top