• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Sommer Solhverv 2019 - Tanker og feedback.

Galadan

Community Manager
Elvenar Team
Her er plads til at diskutere og komme med feedback til alle aspekter af Sommer Solhverv. Vi glæder os til at høre fra jer.

I kan læse præsentationen af begivenheden her.
 

Tordhrano

Active Member
Er der forresten nogen, der ved om opgaverne med udforskning af provinser opfyldes ved at sende spejderen af sted eller ved at han kommer hjem?
 

Skolehaven

Well-Known Member
I en tidligere begivenhed har jeg fået den til at tælle hvis mit vidunder blev opgraderet til fx niveau 14 eller højere. Og lige den opgave gennemførte jeg ved at bruge royal restaurering og opgradere en begivenheds bygning til det seneste kapitel.
 

Eragon

Well-Known Member
Jeg har brugt at opgraderer eventbygninger med royal tegninger, men det kan kun lade sig gøre hvis det er til lvl 14
Men jeg forstår ikke hvorfor det ikke tæller for dig Sputnik, for jeg er sikker på at jeg brugte et vidunder til en af mine opgaver..!
 

bambi

Active Member
Det med opgradering af en Begivenheds bygning til Niveau 14 med Royal restaurering virkede for mig tidligere i denne Begivenhed, men i den opgave jeg næsten lige har haft virkede det ikke, men havde heldigvis en produktions bygning jeg var i gang med at opgradere og den fik mig igennem opgaven.

Ved selvfølgelig så godt nok ikke om det reelt set var pga. at opgraderingen af Begivenheds bygningen ikke virkede på opgaven eller der er fejl i opgaven, så den i al hemmelighed krævede at man opgradere 2 bygninger til Niveau 14 eller højere ;)

/bambi
 

Eragon

Well-Known Member
Jamen Sputnik nu er det jo sådan at dette spil går ud på at være lidt på forkant og planlægge sin by, det gælder også når der er et event, vi ved det kommer, så der er mulighed for at samle VP til et vidunder, og så i stedet for bare at forhaste sine håndværker i gang med byggeriet, så vente til den rette opgave kommer.
Det samme gælder jo når der skal sendes spejder afsted, det tager mine 83 timer og 48 minutter at nå frem, og tænker at du sikkert har omkring samme tid for dine spejder.

Hvis der ikke var nogen udfordring i spillet, så ville det ikke være sjovt.
 

Eragon

Well-Known Member
Jeg er helt enig i at der ikke er så meget man kan lave når man er færdig med sidste kapitel, og det giver ikke mening at blive ved med at sende spejder ud.
Derfor synes jeg at det er dejligt at der kommer nogle evnet som giver lidt udfordring, og skulle jeg bygge en lille "dum" bygning op for at kunne klare en opgave, så er det det som er min udfordring. Den bliver bare revet ned igen når der kommer nye gæster ;)
 

Tordhrano

Active Member
Når man er "færdig" må der jo være et område til gæsteracer, der bliver frigivet... Der må da være plads til en bygning eller to, der kan opgraderes - med mindre man vælger at bruge pladsen til noget andet.
 
Top