• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Sommer Solhverv

Galadan

Community Manager
Elvenar Team
Forum_logo_summer16v2.png
Kære Mennesker og Elvere,

Sommer Solhvervet er her! I denne specielle begivenhed får du chancen for at indtjene mange unikke belønninger, her i blandt specielle bygninger til din by! Begivenheden løber fra d. 8th August og frem til 23:59 UTC d. 29 August, og består af forskellige dele. UTC-tidszonen er i øjeblikket to timer bagud i forhold til den danske tidszone.

Først og fremmest vil vi præsentere to helt nye opgaverækker for jer i løbet af begivenheden. Den ene opgaverække er fortløbende og vil være tilgængelig i løbet af hele begivenheden, og kan spilles som enhver anden opgaverække. Den anden opgaverække fungerer en smule anderledes - Her vil du få én ny opgave om dagen som skal løses. Hvis du ikke er i stand til at logge på, så vil du stadig have adgang til opgaven - Der oplåses en ny om dagen og du vil så have mulighed for at indhente det tabte de følgende dage.

Anden del af begivenheden består af tre forskellige kister som du kan åbne for at få forskellige belønninger - alt fra runeskår til unikke bygninger. Disse bygninger kan være den daglige præmie som du kan få ved at åbne kisterne med dine optjente månesplinter (og en smule held), og du kan låse op for tre specielle bygninger - Hovedpræmierne - med solstråler, som du også optjener igennem kisterne.
De nye bygninger vil blive leveret direkte til dit lager.
Solstice1panel.png

Forvirret? - Du kan finde mere detaljeret information på vores Wiki:

Husk på at opgaver, månesplinter, solstråler og kister ikke vil være tilgængelige efter begivenhedens udløb, så husk derfor at få brugt alle ressourcerne før begivenheden slutter - og få åbnet så mange kister som muligt! Alle dine belønninger vil naturligvis være tilgængelige for dig efter begivenheden.

Vi håber i vil nyde denne begivenhed og vi ser frem til jeres feedback. Lad os endelig vide hvad du har på hjertet!

De bedste hilsener,
Det Danske Elvenar-team.
 

DeletedUser242

Guest
Hvorfor kan man ikke annullere en udfordring?

Som nr. 3 får jeg en opgave, der siger gennemfør 20 møder eller få 200 provinser.

Jeg har ingen jordisk chance for at nå dette indenfor tidsrammen og er dermed udelukket fra at opnå nogen af gevinsterne, da denne jo bare står og griner af mig resten af tiden.
 

Skolehaven

Well-Known Member
Kan du ikke gennemføre 20 møder? enten igennem forhandling eller ved kamp? Så fremt du er langt fra de 200 provinser skal du jo ikke gennemføre den del.
 

DeletedUser242

Guest
Kræver alt for mange ressourcer, går ud fra at der når der står møder - så tæller kamp ikke.
 

DeletedUser242

Guest
I øvrigt er der heller ikke nogen tæller, hvilket indikerer, at der er en fejl i opgaven?

Møder.png
 

bambi

Active Member
Det burde tælle lige meget om du kæmper eller forhandler dig igennem et møde - står jo gennemføre 20 møder, men med de andre tekst fejl er det jo ikke godt at vide ;)

Giver dig ret i at der burde være 2 tællere, så man kunne se hvor langt man var nået i begge muligheder for at fuldføre opgaven.

/bambi
 

Skolehaven

Well-Known Member
Der er kun en af gangen. Jeg har haft den på beta og hvis du begynder at løse møder, begynder den at tælle dem.
hvis du skla løse møderne med enten forhandling eller kamp står det specifikt. Er det ikke angivet er det frit valg. Såfremt naturligvis at der ikke er en tekstfejl i opgaven :p
 

DeletedUser64

Guest
Jeg skal rekruttere 100 tropper, men nu jeg er i gang blev det til 400 tropper, en sørgelig ledelse af dette spil.
 

Skolehaven

Well-Known Member
Ja det er ikke så heldigt at tallene ikke er blevet rettet op :( men det er altså desværre 400 enheder.
 

DeletedUser37

Guest
Der skal virkelig kigges på teksterne i de opgaver, og "tælleren". Tror det er omkring 80% af dem, hvor beskrivelsen af opgaven og tælleren ikke passer sammen.

Vil lige tilføje til jer andre: hvis man sammenligner med beta-versionen, så er det tælleren der er korrekt, og ikke beskrivelsen af opgaven. Så de 400 tropper er helt korrekt :) (så vidt jeg husker, fra da jeg lavede dem der)
 

Eragon

Well-Known Member
Hvorfor har man valgt at "proppe" runeskår i ned i de kister som vi kan åbne med månesplinter...?
Og når nu man har valgt at der skal være en chance for at trække denne NITTE, hvorfor så ikke lade der være bare en lille bitte gevinst ved det, og lade os selv kunne vælge hvilket vidunder vi ønsker runeskår til.....?
 

Skolehaven

Well-Known Member
Jeg vil gætte på at alt bliver betragtet som gevinster eftersom alle dele af spillet er vigtige. Men det står dig vel frit for at forsøge der hvor chancen er størst for det du gerne vil have?
 

DeletedUser235

Guest
Vi har i vores broderskab et par små/nye spillere der endnu ikke har udviklet Magisk Akademi og derfor er låst lidt fast i ekstra opgaverne, kunne man ikke have lavet en tidsgrænse på f.eks. 40 timer på ekstra opgaverne, som man har(24 timer) på døgn opgaven, dette ville gøre det muligt for alle spillere at kunne komme videre med ekstra opgaverne uden at gå i stå pga. at der en enkelt opgave man ikke kan løse.

Det forekommer mig desuden at selvom dagens gevinst er den samme for alle spillere, så er der alligevel en forskel på gevinsten. Jeg mener det var den første gevinst "Blomsterbur" hvor en af de andre spillere, der ikke er så langt som jeg er, skrev at det var smart at den både gav 48 befolkning og 48 kultur, men da jeg kiggede på min stod der 77 på dem begge. Er det så sådan at gevinsten som spilleren har vundet bliver ved med at give 48 eller "vokser" den med spilleren?
 

Galadan

Community Manager
Elvenar Team
De specielle bygninger "tilpasser" sig spillerens nuværende niveau - Det vil sige at en spiller i kapitel V får en bygning med højere bonus end en spiller i kapitel II.
 

DeletedUser237

Guest
Galadan, kunne I ikke kikke på det misforhold der er mellem antal i tekst og tæller i mange af opgaverne i Solhverv, tak :)
Jeg er vild med Elvenar, havde ellers forsvoret at jeg ville hoppe på flere online spil, men er helt solgt og meget imponeret over den kompleksitet det kræver at bevæge sig frem og den flotte grafik.
..... og derfor piner det mig, at der er så mange basale "fodfejl" som ovenfor nævnt, det er spillet for godt til :)
 
Top