• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Sommerkonkurrence

Status
Ikke åben for yderligere svar.

Galadan

Community Manager
Elvenar Team

2 års jubilæums konkurrence



Ærede Elvenar spillere

I anledningen af at det er 2 år siden Elvenar åbnede sine porte for det danske marked (30. juni 2015) vil vi holde et lille jubilæums lotteri! Præmierne er måske ikke overvældende, men de er mange. Der vil således være 10 præmier af 300 diamanter hver! Jeg håber dette vil være et friskt lille pust til forummet som jeg meget gerne vil gentage. Især hvis der er stor interesse herfor :)

Reglerne


  • Fortæl hvad det bedste er ved at spille Elvenar, som en kommentar i denne tråd, for at få dit lod i udtrækningen :)
  • Deltag med den konto du ønsker dine premium point på!
  • Det er kun muligt at deltage en gang. Også selv om du har flere konti!
  • Ved brud på reglerne, forbeholder support sig ret til at udelukke den enkelte spiller fra den efterfølgende lodtrækning.

Mange sommerlige hilsner fra
Dit Elvenar hold

Ps. I er selvfølgelig velkomne til at tilknytte en kommentar om konkurrencen, vejret, en sommer hilsen og meget mere I jeres deltagelses indlæg.

Forum_logo_summer16v2.png
 

bambi

Active Member
Nyder faktisk at skulle få pudslespillet til at gå op mht. maksimal udnyttelse af pladsen i byen, men det bedste ved spillet er dog stadig at man ind imellem falder i chatten med broderskabet og får en god gang sludren ;) uden dette tror jeg bestemt at mange flere ville forlade spillet.

En rigtig god sommer til jer alle sammen derude bag skærmene - håber i husker at komme ud og nyde det gode danske sommervejr en gang imellem :D

/bambi
 

DeletedUser381

Guest
synes det bedste ved Elvenar er at der er flere lag i spillet hvis man vil gå op i det.. puslespillet i pladsen, udregninger i alt fra vare til beboere, afslapning i bare at skulle tømme hvad tømmes skal.. og strategien i kampene og selve spillet...
og så det at man kan gå op i det på det plan hvert individ ønsker.

God sommer til alle :)
 

DeletedUser304

Guest
Det er rigtig mange gode ting ved Elvenar:
- Muligheden for at optimere placereingen af sine bygninger mm. næsten i det uendelige
- Tempoet - alle kan være med :)
- Taktikken i kampene
- Funktionalitet og Udseende - meget avanceret for et browserspil

Men helt personligt må det bedste være det broderskab jeg har været så heldig at blive en del af. Den hjælpsomhed og den rare atmosfære der er i chatten er det hele værd også selvom de første 4 punkter ikke var der :)
 

DeletedUser286

Guest
Jeg er helt vild med de små historier der høre med til gæsteracerne og ikke mindst til de forskællige events (Nogen burde udgive dem i bogform) ;-)
Håber snart vi får en APP, så det bliver muligt at komme ud i den Danske sommer og kunne spille Elvenar samtidig og måske finde nogle Høns jeg kan ride på.

Alt i alt et godt spil, lidt af en tiderøver ;-)

Ønsker alle en god sommer.
/Bacongrisen.
 

Eragon

Well-Known Member
Elvenar er et fantastisk spil, fordi:
- Man ikke skal bruge en masse tid, men man kan spille i sit eget tempo.
- Man kan sove trygt om natten, uden at være bekymret for at hele ens by og lager er blevet plyndret af en fjendelig spiller.
- Man hele tiden bliver udfordret på opbygningen af ens by, da bygningerne ændre størrelse (nogle en stor udfordring).
- Det er sjovt med de forskellige historier som hver gæsterace kommer men.
- Der med jævne mellemrum kommer nogle sjove event, så vi hele tiden har noget at lave.
- Jeg synes at det er en rigtig flot grafik der er i spillet.
- Vi ikke altid behøver at kæmpe for at vinde en provins/turnering, men også kan vælge den fredelige vej ved forhandling.
- Fordi jeg har et helt fantastisk broderskab, hvor vi alle spiller det vi har tid til, og hvor der altid er en der er parat til at hjælp, med hvad det skulle være, lige fra handel, VP, gode råd og teknisk hjælp. (tak til mine medlemmer, der også rost vores broderskab).

I bund og grund så er Elvenar et rigtig hygge spil, som bare er godt at slappe af med efter dagens stress og jag.

Jeg vil da også ønske alle I aktive spillere og vores support hold en rigtig fantastisk sommer, håber at vi får en sneboldskamp til vinter ;)
 

DeletedUser64

Guest
Jeg kan bare ikke lade være med at spille Elvernar:))
Sommervejrret er ikke noget at råbe hurra for, men hav fortsat en god sommer :))
 

Galadan

Community Manager
Elvenar Team
Tak for at i deler jeres historier - Jeg tænker vi holder tråden åben for input frem til torsdag d. 20/7 kl. 21:00.
 

DeletedUser235

Guest
Jeg hygger mig meget med at få puslespillet med gæsteracernes varer( og pladsen dertil) til at gå op. Alt i alt et glimrende spil.
 

Eragon

Well-Known Member
Det bliver ikke så svært at være dommer i denne konkurrence :)

Hvis der er 10 ens præmier og der kun er (som jeg tæller det) 9 spiller der har deltaget :p

Det er lidt trist at der ikke er flere spiller der bruger forummet :(
 

bambi

Active Member
Tror der er flere faktorer der spiller ind i denne konkurrence:
  1. Det er sommerferietid som pnry også har skrevet
  2. En præmie værdi på kr. 20 har måske ikke den helt store tiltrækningskraft
  3. Præmier på 300 Diamanter er ikke så anvendelige - 1. Premium udvidelse koster 450 Diamanter og 3. Håndværker koster 500 Diamanter
/bambi
 
Status
Ikke åben for yderligere svar.
Top