• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Spørgsmål omkring flere brugere

DeletedUser372

Guest
Jeg har et spørgsmål angående hvordan reglerne er mht at have mere end 1 spillebruger i samme spilverden.
jeg læse mig frem til et par artikler hvor jeg fandt dette:

1. Kan jeg spille med mere end en konto i den samme verden?
-Ja, i Elvenar kan du spille med så mange kontoer som du har lyst, også selvom de er på den samme server!
- (https://support.innogames.com/faq/article?article=238)

2. Hvordan kan jeg nulstille min konto, eller starte forfra i spillet?
- I Elvenar har spillerne lov til at have mere end en konto, så de kan prøve spillet både som menneske og elver.
Derfor har du normalt ikke brug for at nulstille din konto.
Skulle du alligevel have behov for det, er du altid velkommen til at kontakte os i support.
- (https://support.innogames.com/faq/article?article=191)

3. Kan min familie også spille Elvenar, på den samme computer som mig?
- Selvfølgelig! Jo flere vi er, jo bedre!
Det eneste du skal huske er at du kun må spille på din egen konto,
og at du ikke må dele dit password med andre spillere.
- (https://support.innogames.com/faq/article?article=194)

Så er mit næste spørgsmål hvordan reglerne egentlig er mht til flere forskellige brugere? fordi i reglerne står der det er forbudt at have "hjælpe-brugere"
og jeg forstår ikke helt hvad der bliver ment med en hjælpe-bruger?
må jeg ikke give nabohjælp imellem brugerne der er mine, og byttehandler? altså jeg kan forstå man ikk skal sidde og flytte 1000 magisk støv fra den ene til den anden for 250 juveler for at gøre det nemmere på den ene bruger, men jeg tænker mht fair handler som at bytte 1000 til 1000 magisk støv til juveler? eller sådan noget?
er der nogle som kan svare på dette og MEGET gerne et fra Elvenar teamet eller sådan der lige kan forklare det på punkt og prikket?
jeg er autist så du skal nok formulere dig på et sprog børn ville kunne forstå :p!!!
på forhånd tak for hjælpen :)
 

DeletedUser235

Guest
Jeg er ret sikker på at du finder svaret under punkt 3, du og kun du må have adgang til din profil..
At du opretter en ny brugerprofil og handler med dig selv, har jeg aldrig hørt noget om at der skulle være problemer med, og det vil sandsynligvis også være den gamle profil der handler med den nye profil, for at hjælpe den nye i gang da den nye profil ikke har meget at gøre godt med, men det kræver nok at begge profiler er i det samme broderskab da afstanden mellem profilerne ellers kan gøre det ret svært.
Men du har ret, et svar fra Elvenar teamet må være på sin plads.
 

Skolehaven

Well-Known Member
Generelt som jeg har forstået det, så må du hvis du har mere end en bruger, handle, bytte vp osv som du ville med enhver anden konto.
Det du ikke må er at oprette en konto for "bare" at høste den til fordel for din "rigtige" konto som er den du reelt spiller. Dvs at du må ikke bare have en konto for at logge ind på den og overføre vp, varer mm til en anden konto, sætte gang i det hele og gentage det, når du lige mangler lidt ekstra.

Det må en ven i eller bekendt eller helt fremmed i princippet heller ikke, da en enhver konto spilles for egen vindings skyld.

Hvor grænsen helt nøjagtig går er som du nok kan gætte ret subjektiv og ja der må teamet nok ind og sige til eller fra hvis du har noget der grænser op til det ene eller andet. Men det nemmeste er bare at spille den eller de ekstra konti du laver helt almindeligt ;)
 

DeletedUser372

Guest
Generelt som jeg har forstået det, så må du hvis du har mere end en bruger, handle, bytte vp osv som du ville med enhver anden konto.
Det du ikke må er at oprette en konto for "bare" at høste den til fordel for din "rigtige" konto som er den du reelt spiller. Dvs at du må ikke bare have en konto for at logge ind på den og overføre vp, varer mm til en anden konto, sætte gang i det hele og gentage det, når du lige mangler lidt ekstra.

Det må en ven i eller bekendt eller helt fremmed i princippet heller ikke, da en enhver konto spilles for egen vindings skyld.

Hvor grænsen helt nøjagtig går er som du nok kan gætte ret subjektiv og ja der må teamet nok ind og sige til eller fra hvis du har noget der grænser op til det ene eller andet. Men det nemmeste er bare at spille den eller de ekstra konti du laver helt almindeligt ;)

Ja, det giver meget mere mening som du siger, jeg bruger begge to dagligt, hver for sig også, har byttet en eller to gange, ellers har jeg handlerne ude og venter til de bliver taget eller slettet som jeg nu ellers normalt ville gøre på min store profil, så det her er for at spille spillet som det bør spilles og ikke som en bruger der høstes til den anden som en fordel, jeg skal jo selv bruge de vare på den anden for at opbygge nummer 2 :)
og så er det da også lidt sjovt at prøve igen, min store er i begyndelsen af feernes kapitel, men ret stor alligevel pga mange penge der var blevet brugt på den
og da alting går hurtigere pga 5 håndværkere og alle de andre fordele så det noget helt andet lige pludseligt at have 2 at bygge med men også sjovt og hyggeligt :)
men som sagt må en supporter, eller anden fra Elvenar team komme med hva man må og ikke må.
 

Galadan

Community Manager
Elvenar Team
En hjælpebruger er defineret ved udelukkende, eller stort set udelukkende, at bruges til at smide VP i "hovedbrugerens" forhistoriske vidundere og/eller at producere varer som via unfair handler bliver byttet til "hovedbrugeren".

Så længe alle ens konti bliver spillet normalt er der ingen problemer.

Jeg håber det gav lidt klarhed. :)
 

DeletedUser372

Guest
En hjælpebruger er defineret ved udelukkende, eller stort set udelukkende, at bruges til at smide VP i "hovedbrugerens" forhistoriske vidundere og/eller at producere varer som via unfair handler bliver byttet til "hovedbrugeren".

Så længe alle ens konti bliver spillet normalt er der ingen problemer.

Jeg håber det gav lidt klarhed. :)

Mange tak for svaret Galadan. så har jeg ingen grund til bekymring :)
jeg vil fortsat spille på den store og lille og nyde spillet :)
 
Top