• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

spillet fryser

DeletedUser291

Guest
spillet fryser flere gange dagligt bare at jeg går på forum eller wiki . så skal jeg i 99,8 % afgangene lukke siden helt ned og starte forfra igen . det er lige som om at det er blevet værre efter sidste opdatering . det er ihvertfald meget træls at starte forfra flere gange hverdag .
 

bambi

Active Member
Hm, troede bare det var min computer der havde fået "problemer" her på det seneste, men lyder da til at jeg ikke er den eneste med et problem med at spillet fryser, hvis jeg åbner forum/wiki og går tilbage til spil fanen .. så kræver det tit en reload af spillet for at kunne komme videre.

Bruger Chrome, som vist nok ikke længere er den bedste til spillet .. men kunne nu godt være man alligevel skulle få gang i den nye computer der har stået og ventet lidt for lang tid efterhånden :)

/bambi
 

DeletedUser379

Guest
min side er også frosset, jeg har ingen problemer med at spille men alt står stille. det har det gjort i ca 27 timer nu.
 

DeletedUser277

Guest
Nej jeg tror det er os alle der har problemet. Har prøvet snart hvilken som helst browser. Chrome er den værste, så var det Firefox. Heller ikke for god nu er jeg så på Explorer, som virker ok, men bliver relativt ofte bare smidt af. Ved fra mit broderskab, at mange har samme problem:oops::eek:
 

DeletedUser379

Guest
Får de snart rettet problemet.? Hvorfor hører vi intet fra dem.?
 

DeletedUser307

Guest
Fryser stadig, men så ved jeg da det ikke kun er min computer :)
 

DeletedUser379

Guest
inde i indstillinger stod det til lav grafikopløsning for by, den satte jeg på høj, og nu virker al ting igen :D
 

DeletedUser

Guest
hej

da jeg kan læse fejlen blev fundet i indstillinger, tillader jeg mig at flytte denne tråd
 
Top