• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Stæben efter forbedringer

bambi

Active Member
Hejsa,

upload_2016-7-28_17-0-18.png

Opgaven "Stræben efter forbedringer" blev ikke udløst, da jeg opgraderede en Eliksir produktion til Niveau 12, men blev da jeg opgraderede en til Niveau 11.

Der var ca. en halv time mellem opgradering af de 2 Eliksir produktioner og efter at være blevet udløst 1. gang (opgradering til Niveau 11), mens jeg var i en Turnerings kamp returnerede jeg til byen og fik opgave gevinsten og fik sat den på denne opgave igen inden jeg gik i gang med flere Turnerings kampe. Senere kunne jeg se, at jeg fik en håndværker klar, da den anden Eliksir produktion blev opgraderet til Niveau 12, men opgaven blev ikke udløst igen :(

Havde en forventning om at den ville blive udløst begge gange.

/bambi
 

Vedhæftede filer

  • upload_2016-7-28_16-58-55.png
    upload_2016-7-28_16-58-55.png
    131,9 KB · Set af: 165

Galadan

Community Manager
Elvenar Team
Jeg er ikke sikker på at jeg forstår dig ret, men hver opgave bliver kun udløst én gang.
 

bambi

Active Member
Hej Galadan,

Havde opgradering i gang af 2 Eliksir produktioner - den ene til Niveau 11 og den anden til Niveau 12 - de blev færdige med 30 minutters mellemrum.

Opgraderingen af Eliksir produktionen til Niveau 11 blev først færdig og opgaven blev løst - ca. 10 minutter senere "afviste" jeg en række opgaver for at komme tilbage til denne opgave igen, så den burde blive udløst når opgraderingen af den anden Eliksir produktion til Niveau skulle blive færdig 20 minutter senere, men opgaven blev ikke løst, da denne opgradering blev færdig.

Altså opgradering af 2 bygninger med færdiggørelse med 30 minutters mellemrum og kun løsning af opgaven en gang selv om jeg fik "kørt" hen til den samme opgave igen efter at den blev udløst 1. gang.

Håber det er mere forståeligt denne gang ;)

/bambi
 

Galadan

Community Manager
Elvenar Team
Aha - På den måde, så er jeg med. :) Så skal jeg ind og se din opgavelog igennem.
 

bambi

Active Member
Har lavet en Ticket for gætter på at det er nemmest for dig at komme til at kigge på min opgavelog.
 
Top