• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Synlighed ønskes ved belønning for VP til medspilleres vidundere

DeletedUser277

Guest
Det ville være ønskeligt at kunne følge med i, når de spillere man har doneret VP til opgraderer deres vidundere!

*******************************************************************************
*** Ikke korrekt belønning tildeles ved hjælp til medspilleres vidundere! ***
*******************************************************************************
Det er meget vanskeligt at følge med i om, man tildeles korrekt belønning efter hjælp (donering af VP) til opgradering af medspilleres vidundere.

Vores oplevelse er at man ikke altid tildeles korrekt belønning og at det sker relativt tit, specielt når man donerer lige inden opgradering er mulig/lukkes.

Kunne derfor ønske, at det var muligt at følge med / blive informeret i f.eks en mail, når de man har hjulpet opgraderer.

Hilsen fra Goldy og ck-helsinge
 

Tordhrano

Active Member
Helt enig: Det ville være naturligt med en meddelelse om at man har modtaget en belønning i stedet for et popup vindue som er let at overse hvis man er i gang med at klikke rundt eller man ikke er online.
 

Skolehaven

Well-Known Member
Det pop up vindue ser du end ikke hvis du ikke er online... lige pludselig har du bare 25 vp i baren når du logger ind og aner ikke hvor de kommer fra. Det ville være dejligt med et overblik som i FoE.
 

Eragon

Well-Known Member
Det kan vel ikke være så svært at lave det sådan, at vi får en besked i "Meddelelser", når vi får en belønning for vores hjælp i andres vidunder..
jeg synes i alt fald det vil være rart, hvis vi gjorde det :)

En anden ting jeg også savner i den forbindelse, er et overblik over hvor og hvor mange VP vi har hjulpet andre spillere med. Det kunne evt være et ekstra faneblad, i vores vidunder-vindue, hvor man kan se hvilke vidunder vi har VP i og hvor langt de er til opgradering..
 

DeletedUser621

Guest
Enig i mere information ved belønning for VP hjælp. Jeg har lige modtaget en pop-op med 5VP, men jeg kan ærlig talt ikke huske hvem det var jeg hjalp. Så måske der i samme beskedboks kunne stå HVIS vidunder man havde hjælpet med at udvikle?
 

DeletedUser561

Guest
Jeg kunne bare godt tænke mig en mulighed for at åbne en liste med alle de vidundere man har VP hængende i så man kan se om der er nogen af dem der er tæt på luk og om man evt kan tiltuske sig en bedre plads billigt.
 
Top