• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Tekst--fejl

Sputnik

Active Member
Hvis dette skulle være dansk så sæt venligst en beskrivelse op for hvad det betyder. ;);)
Jeg gættede mig til hvad det er.
(citat)
brug {good_id:knowledge_point} ??
 

Galadan

Community Manager
Elvenar Team
Den er desværre hard-coded, det vil sige at den skal rettes fra centralt hold og jeg har derfor ikke kunnet gøre noget ved den. Den er gennemgående på alle landes servere.
 

Sputnik

Active Member
Ganske logisk er denne fejl **hard-coded** men du har jo mulighed for at oplyse denne fejl til ''udviklerne'' at den er der, den har ikke været der før, så mon ikke den kan rettes til det rette igen. ? :)
 

Galadan

Community Manager
Elvenar Team
Ganske logisk er denne fejl **hard-coded** men du har jo mulighed for at oplyse denne fejl til ''udviklerne'' at den er der, den har ikke været der før, så mon ikke den kan rettes til det rette igen. ? :)

I og med at den er gennemgående på alle landes servere, blev den opdaget temmelig hurtigt... :)
 

Sputnik

Active Member
I og med at den er gennemgående på alle landes servere, blev den opdaget temmelig hurtigt... :)


Vi er nogle der er tålmodige og afventer og ser om fejl rettes, før der oplyses.
Sker det ikke må vi samarbejde og hjælpe med at oplyse, når der er svaghed i at få rettet en fejl. :)
 
Top