• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Teleporter bygninger

Eragon

Well-Known Member
Jeg synes at det er helt fantastisk at vi kan vinde disse teleporter dimser i spiret :)

Jeg blev dog lidt skuffet da jeg opdagede at det var langt fra alle bygninger vi kan teleporter over på lageret.

Nogle bygninger er helt forståligt at vi ikke kan fjerne / teleporter væk, så som vores rådhus, handelsmanden, håndværkerhytten og kasernen, bygninger som vi heller ikke kan sælge.
Men jeg forstår ikke hvorfor vi ikke kan få lov til at teleporter vores vidunder, lejesoldaternes lejr, træningsområdet og gæsteportal ind på lageret...?

Er der en god og fornuftig grund til det...?
 

Sputnik

Active Member
Jeg vil kun kunne sige et enkelt fornuftigt svar for *Vidundere*
Det ligger nok til grunde for at *alle* de snydere der er ikke skal have mulighed for at flytte deres *max* lvl ind og så begynde at lvl de resterende op .
fra 0 - max og så sidde en dag med alle vidunder der er *max lvl*....
(Jeg ville da gerne kunne flytte et par af dem ind men forstår det.)

lejesoldaternes lejr, træningsområdet og gæsteportal ind på lageret... ... Det er da vist ret klart, de tilhører byen... hvis du vil af med dem så slet dem og byg igen da det er kort tid det tager at bygge.
(Bygninger der tager mange lvl for at nå op til max er generelt de tænkte.....)(i min fornuft).
 

DeletedUser367

Guest
Det giver nu rigtig god mening for mig, at man ikke kan teleportere bygninger på lageret, som man kan bygge igen via byggemenuen. Tænker mest den er til bygninger man ikke umiddelbart kan finde eller få igen :)
 

DeletedUser738

Guest
de er rigtig gode hvis man har lavet ekstra bygninger til events, og de er opgraderet, så kan man lægge dem på lager, og hive dem frem igen ved næste event.
Bare husk man skal ha beboere til dem... når man lægger dem på lager, får man bebor frigivet, så dem skal man ha ledig når man sætter bygningerne igen :)
 

Eragon

Well-Known Member
Jeg mener at de bygninger som kan sælges også skulle kunne lægges på lager, det giver mest mening for mig :)

At vi skal begrænses af at der er nogen der snyder med en hulen masse VP til deres vidunder. synes jeg er trist..
For selvom der er nogle der køre for stærkt, så kan jeg stadig købe en bil, selvom nogle ikke kan styre sig når de drikker alkohol, så kan jeg stadig købe en flaske rødvin.

Så fordi der er nogen her inde der ikke kan finde ud af det, så er det synd at vi andre skal have muligheden for at have det sjovt.
 
Top