• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Top 10 broderskaber i eventyrene.

Skolehaven

Well-Known Member
Det var for mig meget spændende at se dette første eventyr som efter sigende vil blive gentaget med jævne mellemrum. Hvornår det løber af stabelen næste gang er der vidst ingen der ved :eek:

eventyr rangering.png


Uanset så er der blevet kæmpet flot og jeg må indrømme at jeg er imponeret over flere stammers evner ud i samarbejde. Jeg syntes også det var fedt at kunne få et indblik i hvor seje broderskaber der er på et niveau hvor man rigtigt kan måle broderskaberne med hinanden andet end på hvem der kan rekruttere de tungeste pointspillere ;)
 

DeletedUser277

Guest
Øhh Skolehaven.... Den sidste bemærkning må stå for egen regning... Kunne også være et spg om, hvem der ønsker/har mulighed for at være online 24/7 ;)
Og ja, så var der også nogen der, af forskellige årsager, var bedre forberedt end andre :)
 

DeletedUser277

Guest
:p Nu du selv siger det. Havde det måske en smule karakter af pegen fingre :)
PS! Tillykke med en rigtig flot første plads. Vi fik jo alle baghjul :cool:
 

DeletedUser315

Guest
Hej - jeg er altså fra "Sammenholdet". Vi kæmpede godt og - synes vi selv - succesfyldt. Vi knoklede faktisk for at koordinere og systematisere, hvad der skulle produceres. Det gik ud over de der ikke deltog i "første række". 1 medlem kunne slet ikke overskue den store kommunikationsstrøm og meldte sig ud. Et par af medlemmerne er trætte og føler behov for en mental pause, og det var måske ikke det, der var meningen, da de begyndte på "byg en by" spillet.
OG SÅ ER DER LIGE GEVINSTERNE. De står langt fra mål i forhold til indsatsen. Et pænt ord er SKOD, og for lavere rangerende spillere er de ubrugelige.
Elvenar holdt i sommers en konkurrence, hvor de 10 bedste kunne vinde 20 diamanter. Der kom 9 indlæg!!! Det siger måske noget om at indsatsen ikke står mål med indsatsen.
 

DeletedUser425

Guest
pnry - samme i vores broderskab, men desværre kom vi ikke i top 10 :D
 

DeletedUser84

Guest
Men der var nu også noget med taktikken. For vi havde en stor koordination og spillets tungeste spiller, som skolehaven kalder det :)
Og da vi havde styr på alle tropper, så gik vi direkte efter afgrunden, som viste sig, at give elendige point. Så kan man sige, hvis vi havde været mere forberedt på dette event ville komme, så havde vi nok klaret det bedre. Dog tror jeg det kære høje nord stadig havde givet os alle baghjul, for vi var jo knap gået i gang, og i var Mange point foran. Næste gang får i dog grande tæsk af os ;)
 

Skolehaven

Well-Known Member
Hehe jeg skal nok forsøge at tage et billede af stillingen lige inden lukketid næste gang også, så vi kan lave en ny top 10 :) Så må vi se om det ændrer noget :D
 

Skolehaven

Well-Known Member
topti.png


Ja jeg glemte jo at ligge ind sidste gang, så her er sidste gang og denne gang... Til evigt minde for de interesserede :)
 

DeletedUser382

Guest
Top