• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Top 10 spillere fra hver uge (Hall of Fame)

Skolehaven

Well-Known Member
Hej alle

Her er top ti fra turneringerne fra de seneste 5 uger. Jeg syntes det er lidt sjovt og hvis jeg kan huske det så kommer jeg nok til at opdatere den hver uge for sjovs skyld og narrestreger. Hvis I har ønsker eller kommentarer til dette så venligst lav en tråd til dette ved at bruge det lille plus i den grønne cirkel, så vi ikke spammer denne tråd med andet end stjernerne :)

Uge 21 - 25.png
 
Senest redigeret:

DeletedUser372

Guest
mit brugernavn er skrevet forkert :( i skriftrulle uge 21 har du skrevet "PrincerevivalDK" det er PrinceRevivalDK XD...
bare lige til orientering xD
 

DeletedUser315

Guest
Hø hø - glæder mig til uge 27 - klanen gik - om ikke amok - så i det mindste all-in. Vi var snot fra den 8. kiste, men jeg tror vi havde en god uge. Bemærk lige plads 53 Derdenar. Der er beviset på at man ikke behøver at være i top 100, for at kunne præstere.
Og der er måske humlen i det hele - hjælpsomhed!! Jeg ved godt at det måske er lidt twisted - men det var egentlig, det der var begyndelsen på linket - eller hur? OG SÅ - Enjoy the summer
 

Skolehaven

Well-Known Member
Her er uge 27 :) Nej man behøver ikke være stor for at klare sig godt :) Jupiter og Utaali er heller ikke top 100 så vidt jeg lige husker :p

Uge 27.png
 

Skolehaven

Well-Known Member
Her er uge 29 med lidt forsinkelse :) Dejligt at kunne modtage screenshot af top 10 ;)
Og nu er der så en top 10 for alle 9 turneringer :D

Uge 29.png
 
Top