• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Turnering slut men ingen VP

Eltina

Active Member
App
Turnering slut men der kommer ingen VP.
Så lukker jeg og åbner igen.
Så kommer vinduet igen at turnering er slut og jeg snart modtager min belønning.

der er et loop så info vinduet kommer hver gang man kommer ind i spillet men der er ikke kommer noget fra turneringen
 

Eltina

Active Member
På beta kørte det fint og jeg fik Belønningerne i går aftes.
Men her er der stadig ikke kommet gevinst 6.15

Nu kom belønningen kl 7.
 
Senest redigeret:

Markmusen

New Member
Det er ikke din maskine eller din forbindelse, men som @Dr Hugo Z Hackenbush skriver en fejl på vores side. Vi beklager besværet, men vagthavende tekniker skulle lige gennemskue problemet.


Der er forskel på at få gevinsten efter ca. 15 min og og 10 timer...... vagthavende tekniker har ikke mulighed for at gøre den forskel på 2 maskiner .....
At det tog op til 15 min var dog væsentlig mere end normalt , 10 timer er vist en helt anden grund......
 

Skolehaven

Well-Known Member
Nu tænker jeg bare højt her. Den funktion der skulle uddele præmierne var på vej i knæ og du var heldig at få inden den gik helt ned, hvorefter teknikkerne skulle lave et script der fulgte op på alle restancer uden at give nogen to gange.

Dette sidste blev først gjort næste morgen. Men det er kun et tænkt eksempel, så jeg tager nok fejl...
 

Metwo

New Member
Der er forskel på at få gevinsten efter ca. 15 min og og 10 timer...... vagthavende tekniker har ikke mulighed for at gøre den forskel på 2 maskiner .....
At det tog op til 15 min var dog væsentlig mere end normalt , 10 timer er vist en helt anden grund......

Jeg håber, at du er overlevet med sko og strømper i behold :)
 

Eltina

Active Member
Galadan det er helt fint.
Jeg gjorde blot opmærksom på det for at du kunne rapportere det. ;-)
 

Darla

Active Member
Jeg syntes det er sket et par gange nu.. så har vel bare lært at vente lidt og så se om de ikke kommer på et tidspunkt... Har ikke oplevet at de ikke kom på et eller andet tidspunkt
 

Eltina

Active Member
Det er korrekt vi nok skal få vores belønning.
Men udvikleren skal jo have det at vide for at se på fejlen.

På BETA i sidste uge fik vi ikke diamanter men de øvrige belønninger.
Udvikleren ser jo kun på det når der kommer en melding om fejlen.
Så vi fik diamanterne 5 dage senere.
 

Darla

Active Member
og i dag.. lørdag kom diamanterne fra Spiret. Det er korrekt de skal vide det, jeg tænker bare hvis jeg kan se andre har meldt det BEHØVER jeg ikke panikke..det er ikke kun *mig* gs
 

Galadan

Community Manager
Elvenar Team
Det er helt fint i melder det ind - Hellere en gang for meget, end en gang for lidt. De her fejl rammer som regel alle vores servere, så det bliver ret hurtigt opdaget, men skulle det en dag ske at det kun rammer en enkelt, så er det fint lige at give en melding så vi kan tjekke op på det.

Hvis man kan se at andre har meldt fejlen, så er det fint bare lige at bekræfte i en kommentar at man også er ramt. :)
 
Top