• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Turnering vs præmie

Eragon

Well-Known Member
Hvad skal man gøre når man i broderskabet har vundet den 10. kiste mere end 24 timer før at turneringen er slut....?

Jeg vil forslå at man kunne vinde lidt ekstra præmier i kisten, det kunne evt være en bygning der blev bedre og bedre for hver 500 point ekstra som broderskabet vinder..!

Jeg vil lige fortælle alle at jeg er mega stolt af mit broderskab, der alle har kæmpet rigtig godt i denne turnering
Vi er blevet lidt ekstra høje i "Det Høje Nord"
 

Vedhæftede filer

  • Elvenar turnering.gif
    Elvenar turnering.gif
    477,9 KB · Set af: 186

DeletedUser307

Guest
Tillykke blærerøve :cool: Det er ret godt gået. Rart at se det kan lade sig gøre :D
 

Eragon

Well-Known Member
Jeg synes at der en gang var snakke om at man kunne bruge den tegning fra 10. kiste til et eller andet, selvom man ikke havde købt en magisk bygning...
men det er måske aldrig blevet til noget..?

Så lige et forslag. indfør en 11. kiste hvor vi kan vinde en magisk bygning.
 

Skolehaven

Well-Known Member
Der har været nævnt der er planer om det, men det er endnu ikke implementeret. Så selv om jeg godt kunne tænke mig at blære mig med at min egen klan kan gøre det, så er motivationen ikke vildt stor til at vinde noget som jeg endnu ikke kan bruge :(
 

DeletedUser218

Guest
Det var sjovt at nå så lang i turneringen, og sikke en masse tid vi har brugt på det :)

Det ikke så sjove ved at vinde en turnering, er at nogle skal købe diamanter før man kan bruge sin præmie o_O

En arbejdstegning burde give adgang, til at få bygget en magisk bygning level 1.

Eller kan se en arbejdstegning, er 320 diamanter værd, så måske mulighed få at veksle til diamanter?
 

DeletedUser176

Guest
eller kan man samle 4 tegninger og så købe en magisk bygning
 

Skolehaven

Well-Known Member
Der har været nævnt der er planer om det, men det er endnu ikke implementeret. Så selv om jeg godt kunne tænke mig at blære mig med at min egen klan kan gøre det, så er motivationen ikke vildt stor til at vinde noget som jeg endnu ikke kan bruge :(

Nå men selv om gevinsten ikke føes så stor som sagt, så havde vi i FUNDERIANS allerede planer om at forsøge at tage 10 kister i denne uge, og selv om man ikke skal sælge skindet før bjørnen er skudt, så vil jeg godt med på praleholdet :p Vi er PT 3298 point fra den 10. kiste og er i god tid til at tage denne også :) Vi har allerede internt snakket om at vi ikke behøver at holde dampen oppe for at nå i mål, så muligvis har nogen allerede begyndt at holde igen, hvilket jeg syntes er ok.

Det eneste der generer mig er at blive slået med 2 turneringer :D

2017-05-26_1536.png


Så i morgen aften må den arbejdstegning på lager og samle støv indtil jeg enten forbarmer mig og køber en diamant bygning eller der kommer den lovede ekstra funktion :p
 

DeletedUser235

Guest
Jeg tror godt at du kan vente lidt med at købe din bygning, tror ikke at du kan bruge din tegning før du når næste kapitel :)
 
Top