• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Turneringens "sværhedsgrad"

BoChri

New Member
Har lige været i turnerings 4. runde - en runde jeg på intet tidspunkt tidligere har haft problemer med - Min Føniks er fodret - og en enkelt mage-multiplier er også sat ( den har ingen betydning som sådan) - men bliver stadig slået - temmelig markant endda !!!
Mit spørgsmål er nu - specielt i lyset af at jeg fik 3 opgaver til Militærklosteret efter dagens opdatering - er der blevet lavet om på styrkeforholdet på Live serverne?? Hører gerne et svar fra @Galadan.
 
Senest redigeret:

Skolehaven

Well-Known Member
Nej det er der ikke til min viden men turneringer som denne hvor lette nærkampsenheder er bedst betyder oftere tab and mange andre turneringer.
 

BoChri

New Member
Nej det er der ikke til min viden men turneringer som denne hvor lette nærkampsenheder er bedst betyder oftere tab and mange andre turneringer.

Takker Skolehaven,
Jeg var ude efter et svar fra officiel side, netop fordi der ikke er oplyst noget om det i forbindelse med opdateringer.
Ved godt at det er en turnering med større tab end normalt - men har nu i adskillelige måneder - som minimum taget alle mine turneringsprovinser 2 gange og de første 9 provinser 6 gange med hjælp fra min Ild-Føniks, nu er jeg lige pludselig ikke i stand til at vinde 4 runde i provins 7, 8 og 9 - og det undrer mig at det sker i så tidlig en runde.
 

Galadan

Community Manager
Elvenar Team
Hej @BoChri

Hvis der sker ændringer i spillet, vil det altid blive meldt ud. Men, turneringens generelle sværhedsgrad baseres for nu (som tidligere meldt ud i spillet sker der snart en større ændring) på meget få faktorer, såsom din gruppestørrelse, så hvis disse faktorer ændres bliver turneringen tilsvarende sværere.
 
Top