• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Turnerings resultat

bambi

Active Member
Hejsa,

Vi har lige været igennem en Marmor Turnering og da Turneringen sluttede fik vi først et resultat billede med rangering og en liste over de Provinser vi har kæmpet i - derefter kom der et belønnings billede - mit så sådan her ud:

upload_2016-6-18_20-8-58.png

På denne står der Juvelturnering i toppen!

Belønningen i midten siger bare "Dine belønninger" når musen holdes hen over - er det "bare" en henvisning til belønningerne til venstre og højre for kisten? I så fald, hvorfor vise en kiste med 1 belønning, hvis der ikke er nogen belønning udover det vi har kæmpet for og som bliver vist ved siden af??

Kan også se, at når jeg går ind på ranglisten nu hvor Marmor Turneringen er slut, så står der Resultater fra den sidste Juvelturnering i højre hjørne .. har ikke lagt mærke til om der også stod det i løbet af Turneringen.

/bambi
 

Galadan

Community Manager
Elvenar Team
Jeg forsøger at finde nogen svar på det - Det ser ganske rigtigt underligt ud.
 

bambi

Active Member
Hejsa,

Har ikke fået taget nogle skærmdumps denne gang, men har snakket med et par andre spillere omkring Turnerings resultatet for Krystal Turneringen vi lige har afsluttet.

Fælles er, at vi mener ikke at vi har fået det korrekte antal Relikvier ved Turnerings afslutningen.

Jeg kan ikke helt huske om jeg kom ud på 10 eller 12 Provinser i denne Turnering, men er helt sikker på at den første Provins oversigts side enten skulle give mig en eller to Relikvier ved Turnerings afslutningen. Til min store overraskelse fik jeg dog kun 4 Relikvier ved afslutningen. Undrer mig også over de deltagere der var i nogle af de Provinser jeg klikkede ind på i Turnerings resultatet - en af de spillere jeg ved har kæmpet med mig i flere Provinser fremgik ikke på nogle af dem.

Desværre er det ikke til at bevise noget som helst, da vi efter en Turnering er afsluttet kun kan se Turnerings ranglisten - hvorfor er det egentlig ikke, at vi ikke kan komme ind på Provins oversigten og se resultatet efterfølgende? Kunne være rart at gennemgå resultatet på et senere tidspunkt end lige når man logger ind første gang efter Turneringen er slut - bestemt ikke hver gang jeg har tid til at kigge på det og bare får hurtigt klikket OK til det for jeg skal lige have indsamlet og sat nye produktioner i gang ...

Endnu engang vil jeg også lige sige, at jeg syntes det er irriterende, at man ikke selv kan vælge hvor for nogle opdagede Provinser man gerne vil kæmpe i - det er meget irriterende at skulle igennem f.eks. 8-10 Provinser for at komme ud til en aktiv medspiller som man ved gerne vil hjælpe en ved Turneringerne ... selvfølgelig behøver man kun at kæmpe sig igennem disse Provinser en gang for så at kæmpe flere gange i de Provinser hvor man har aktive hjælpere, men det koster en del tid at gøre det ved hver Turnerings start.

/bambi
 

bambi

Active Member
Hej igen,

Syntes ikke der er kommet noget svar omkring dette jeg skrev i lørdags - kan være det er overset??

Nå, men nu er vi så i gang med en Skriftrulle Turnering og har snakket med et par andre spillere og der lader til at være en ekstra fejl omkring Turnerings Provins Oversigten, hvor der står en spiller som bedste spiller i Provinsen, men går man ind og kigger på "stillingen" i denne Provins, så er den bedste spiller fra oversigten slet ikke at finde der. Måske det er et levn fra første gang vi havde en Skriftrulle Turnering??

/bambi
 

Galadan

Community Manager
Elvenar Team
Hej Bambi.
Det beklager jeg.

Det jeg har læst om sidste turnering er at spillet ikke var lykkedes med at nulstille point - Og de præmier der derfor blev vist har nogen tilfældet været akkumuleret over flere turneringer, og derfor været vist højere end den reelle udbetaling de endte på.

Jeg vil ikke udelukke at det er den samme fejl du oplever nu - Jeg ved der arbejdes på at få tingene til at spille helt sammen.
 

bambi

Active Member
Hej Galadan,

Denne gang lader der helt bestemt til at være noget galt med Turnerings resultatet.

Jeg tog et skærmdump ca. 3 timer før Turneringen sluttede:

upload_2016-7-30_21-25-14.png

Når du kigger på Provins nr. 8, så står kvgg til at være Bedste spiller i provinsen.

Da turneringen sluttede fik jeg så denne i oversigten:

upload_2016-7-30_21-26-52.png

Klikker jeg mig ind på denne Provins's resultat fik jeg dette:

upload_2016-7-30_21-27-37.png

Altså var jeg den eneste spiller der deltog i denne Provins ifølge Turneringsresultatet.

Nu er det bare lige at denne Provins nr. 8 ligger lige ved siden af kvgg og vil være hans Provins nr. 2 eller 3 og efter som at han har opnået at få 15.154 point i Turneringen (godt gået :)), så vil jeg bestemt mene at han må have kæmpet i denne Provins som det også blev vist under Turneringen.

Faktisk har jeg slet ikke ifølge Turneringsresultatet kæmpet med kvgg i nogle Provinser, men under Turneringen var det 2 eller 3 Provinser vi kæmpede sammen i.

Jeg håber virkelig at i snart får styr på dette, da det er meget demotiverende at kæmpe sig frem i Provinser et godt stykke væk fra sig selv for at kunne nå frem til en aktiv nabo, som kan hjælpe med at deltage i Turneringen og dermed opnå et bedre resultat, når det så bare viser sig at Turneringsresultatet ender med at vise noget andet!

Endnu en gang vil jeg også gerne foreslå at de Provinser man kan kæmpe i er nogle man selv kan vælge og sværhedsgraden/forhandlings omkostningerne evt. stadig beregnes som de gør nu eller ud fra hvor mange ringe man er gået ud. Er lidt kedeligt at skulle kæmpe sig igennem 7 Provinser for at komme frem til en nabo der gerne vil gøre en indsats for at nå langt i Turneringen .. specielt når det så ikke kommer med i resultatet alligevel :mad:

Og en anden ting - hvorfor kan vi ikke få lov til at se Turneringsresultatet på Verdenskortet frem til den næste Turnering starter?

/bambi
 

Galadan

Community Manager
Elvenar Team
Det ser godt nok skævt ud. Jeg sender dine forslag videre, mens jeg forsøger at blive klogere på om det drejer sig om visningsfejl eller noget andet. :-/
 
Top