• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Udvidelse af Elvenar.

Sputnik

Active Member
Hvornår vil der komme flere udvidelser af Elvenar, saa det igen paany bliver interesant at spille.

Jeg har været meget glad for 19 samt 20 sæson som jeg har kunnet hygge mig med i rolig fremgang.
Jeg er nu blevet færdig med spillet paany, som for nogle aar siden, hvor spillet stod stille i ca. 9 maaneder.

Jeg ønsker at udviklerne er bekendt med at der er flere der ønsker at fortsætte spillet og ikke bare stoppe her som 20 sæson.
 

Eltina

Active Member
På beta Forum er der vist nogle af de nye bygninger til kapitel 21.
det er med skorpioner.
der er blevet spurgt til nye resourcer/varer.
Men De er ikke så langt endnu, at de ved det.
Der er heller ikke en dato for hvornår det kommer til Beta.

Jeg har været færdig med kapitel 20 i et halv år.
vi må acceptere, at udvikler kun kan en ting ad gangen.
vi har jo fået sæson, så må nye kapitel vente.
 

Sputnik

Active Member
Eltina, hvad er din tolkning for sæson og kapitel i forskel til hinanden. ?

Der er 20 sæson / kapitler eller gæsteracer indtil videre.
Nogle kalder det Sæson -20 og andre kapitler -20 eller Gæsterace -20. ?
 

Sputnik

Active Member
Jeg kan ikke engelsk så jeg benytter sæson som de fleste af mine gamle bekendte fra start.
Da spillet startede på FB var der ikke nogen gæsteracer, det kom først senere i 6 sæson, som gjorde spillet temmelig svært da der ikke var mere end ca. 10-15% muligheder af hvad der er i dag, efter det holdt pause for enden i 5 som nu i slut af 20.
.
 

Eltina

Active Member
Det link jeg har henvist til er på dansk.
så jeg formoder du ikke har trykket på det.
det er inno vejledning som også findes i spillet.
 

Sputnik

Active Member
Undskyld Eltina, men jeg rør ikke link sådan bare uden videre, jeg kører et stort sikkerheds-system.
Mit styrings--system er mere sikkert end almindeligt.

I opfind har vi kaldt det sæson.
De forskellige eventyr har vi kaldt
Klan--event,
Privat--event,
Påske--event
Jule--event
og så videre som de er kommet i hver ferie type.

Jeg har også hørt at et eventyr kaldes *sæson* , det er en fordrejning af hvad en sæson er, det tyder på det er google--oversættelse som er fejlet igen, eller en der har fejlrettet ordet inde ved google.

(P.S.)
Mange ord inde ved google står for betydning som de ikke har, da der er mange der laver ordbetydning om til andet end det er.
Der er kun et Office-program som kan oversætte forskellige sprog med mere end 85% korrekt oversættelse.
 

Galadan

Community Manager
Elvenar Team
I forhold til spillet bruger jeg følgende betegnelser:

Begivenheder: Bruges bredt dækkende om aktiviteter i spillet som giver nye "opgavegivere" i venstre side af skærmen - Men primært om de kortere begivenheder med et særskilt tema, eksempelvis den nuværende om Føniks.
Sæsoner: De nye længerevarende begivenheder som strækker sig over flere måneder - Hvor den første, Drømmenes Sæson, snart finder sin afslutning.
Broderskabets Eventyr: Siger sig selv.
Kapitler: De "afsnit" som spillet er delt ind i, de første er introducerende til spillet og siden følger der en gæsterace med forskellige udfordringer med hvert kapitel. Inddelingen ses tydeligst i forskningstræet.

I øvrigt kan jeg oplyse at linket længere oppe er til Elvenars danske wiki, og derfor ganske sikkert.
 
Top