• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Ukraine - eller ej!

Silvertoe

Member
Man kan mene, hvad man vil om belejringer, krig, angreb and what so ever. Men jeg synes, det er forkasteligt, at køre en gul/blå linje på dette forum med en politisk tilkendegivelse og stillingtagen.!
Og ja - jeg er er smuttet ud igen!
 
Politiske holdninger, er i reglen upassende i et spilforum.

Her er der tale om et land der bomber et andet lands infrastruktur, uden skelnen mellem soldater og civile, militære faciliteter og hospitaler, kampvogne og ambulancer.
En invasion som er fordømt af FN.

Et passende usagn i denne forbindelse er:
Nogle gange bekræfter undtagelsen reglen.
 

hoejec

Member
Med de vattede protester der kom da Putin annekterede krimhalvøen. Synes jeg det er helt i orden, at alle der har en stemme ytre deres kritiske mening om det der sker i Ukraine.
At Putin er gal på den er tydeligt, når man ser hvordan han lyver om krigen i Ukraine og historiske fakta og hvordan han prøver på at censurere alle der udtaler sig om krigen og dens baggrund.
Putin har udtalt at Sovjetunionens sammenbrud er den største geopolitiske katastrofe i det 20. århundrede. Jeg er bange for at Ukraine er er et skridt på vejen til at genoprette Sovjetunionen og skaffe den kolde krig tilbage.
 

Sputnik

Active Member
Min mening er at hvis det er sådan at man ikke kan holde ud at se sandheden af kritik om en **morder**, der har sendt hele sit lands militær til angreb på et nabo land, for at bogstaveligt talt dræbe *civilbefolkningen*, så har man sat sig selv i lyset som manipuleret 'RUSSER', som støtter sin egen morder.
.
 

Silvertoe

Member
Mit ærinde var ikke at være for eller i mod belejring - ej heller hvorvidt NATO har eller ikke har overholdt de aftaler, der tidligere er indgået - og ej heller hvorvidt der i længere tid har været (borger)-kampe i Ukraine - og slet ikke om hvorvidt nao-nazistiske tilstande hersker her eller der - min anke går helt og alene på, at dette spils opdragshavere tager parti. Længere er den ikke.
 
Top