• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Underlig fejl/fejlmeddelelse

DeletedUser367

Guest
Jeg var inde i Handelsmanden og ville acceptere et par handler lagt ud af en fra mit nabolag.
Dette kunne ikke lade sig gøre - og en yderst underlig fejlmeddelelse poppede op

http://prntscr.com/g8rj0v

Edit: Det gik ikke helt som foventet med at sætte et billede ind, så her er et link til screenshottet i stedet

g8rj0v
 

DeletedUser367

Guest
Ja, det tænkte jeg også først, så jeg testede.
Fjernede fluebenet i klan og satte det på igen og handlen var der stadig.
Under alle omstændigheder er det da en tosset fejlmeddelelse :D
 

Skolehaven

Well-Known Member
Ja du skal lukke handelsmanden igen og åbne den igen for at den laver en ny sortering. De eneste handler der fjernes fra handelsmandens vindue er de handler du selv tager. Alle andre ændringer kræver at du lukker vinduet og åbner det igen... Så det gælder også hvis nogen ligger en handel op til dig. Altså hvis du ikke kan se handlen luk og genåben.
 

Galadan

Community Manager
Elvenar Team
Under alle omstændigheder hører den sætning vist ikke til der - Det vil jeg undersøge. Tak for rapporten!
 

DeletedUser

Guest
Hej

Er dette stadig et problem, hvis det er tilfældet vil jeg gerne høre om det :)
 

DeletedUser367

Guest
Nej, jeg har ikke set den fejlmeddelelse længe. Tror det er fikset :)
 

DeletedUser

Guest
@Sputnik denne tråd ligger i en mappe for løste fejl, og som hyrdinden skriver oplever hun ikke fejlen mere :) men tak for dit syn på sagen :)
 
Top