• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Valgfri brug af håndværker

bambi

Active Member
Hejsa,

Tænkte på om det ikke kunne laves, så det er valgfrit om man ønsker at bruge en håndværker til et byggeri/opgradering?

Hvis jeg f.eks. kun har en håndværker tilgængelig og skal lave 2 ens opgraderinger, så er det lidt dumt at den ene bliver hurtigere færdig i stedet for at jeg kunne vælge at lave begge opgraderinger uden håndværker og dermed spare at nabohjælp skulle bruges på en håndværker igen.

Ved f.eks. Bolig opgradering giver det heller ikke den store mening at bruge en håndværker i de første Niveauer, da gevinsten ikke er så høj - men hvis du lige kan nå at lave sådan en opgradering inden du vil have sat den store i gang for natten er det irriterende at have brugt sin håndværkere på disse små opgraderinger for at de store nat opgraderinger så kommer til at tage længere tid.

Ved specielt opgraderinger må det da være nemt at lave det - det er jo bare en ekstra opgraderings knap, så der er Opgrader med håndværker og Opgrader uden håndværker.

Bare en ide :)

/bambi
 

Eragon

Well-Known Member
Det synes jeg er et rigtigt godt forslag, jeg synes nemlig også at det er irriterende at bruge min håndværker hjælp på at opgraderer fx en bolig til lvl 3, når jeg hellere vil bruge den til en større opgradering eller en ny kulturbygning.
 
Top