• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Venter på Orker...kan det passe?

DeletedUser221

Guest
Jeg har siden midten af dværgekapitlet åbnet provinser, hvor jeg skal bruge orker i forhandlingen. Orker kan jeg producere når mit arsenal er opgraderet til 20. Det har jeg først mulighed for at gøre i kapitlet efter feerne. D.v.s. at jeg ikke kan erobre nyt land i lang, lang tid. Kan det være rigtigt eller har jeg overset noget?

Elverlig hilsen
Ranev
 

bambi

Active Member
Hej Ranev,

Det er korrekt, at du ikke kan forhandle dig igennem Provinser uden for ring 10 uden Orker, så hvis du er kommet så langt ud er det kun at kæmpe sig igennem møderne der er en mulighed for dig.

Det er noget som kom i spillet for nogle måneder siden og var en del brok omkring det (specielt på beta) fordi spillerne syntes det er mærkeligt at lægge denne begrænsning i spillet, men det er åbenbart sådan InnoGames vil prøve på at sørge for at vi spillere ikke får for mange udvidelser til vores byer uden at vi betaler for det (køber udvidelser) :(

/bambi
 

DeletedUser221

Guest
Hej Bambi

Tak for svaret, problemet har som sagt, irriteret mig længe. Jeg må så væbne mig med tålmodighed, da min hær ikke er væbnede til at klare sig i kamp :eek:

Hilsen
Ranev
 

Eragon

Well-Known Member
Ikke for at være lyseslukker Ranev..

Men jeg tror at der kommer til at gå meget længe før din hær bliver væbnet til at klare sig i kamp. Jeg er selv helt stoppet med at kæmpe efter det nye kampsystem, det er stort set umuligt at vinde en kamp. :(
 

DeletedUser382

Guest
Jeg har siden midten af dværgekapitlet åbnet provinser, hvor jeg skal bruge orker i forhandlingen. Orker kan jeg producere når mit arsenal er opgraderet til 20. Det har jeg først mulighed for at gøre i kapitlet efter feerne. D.v.s. at jeg ikke kan erobre nyt land i lang, lang tid. Kan det være rigtigt eller har jeg overset noget?

Elverlig hilsen
Ranev
kan se man kan opgadere sit rådhus i kapitlet med orker
Jeg har siden midten af dværgekapitlet åbnet provinser, hvor jeg skal bruge orker i forhandlingen. Orker kan jeg producere når mit arsenal er opgraderet til 20. Det har jeg først mulighed for at gøre i kapitlet efter feerne. D.v.s. at jeg ikke kan erobre nyt land i lang, lang tid. Kan det være rigtigt eller har jeg overset noget?

Elverlig hilsen
Ranev
syntes det ser ud som om det kan opgaderes i kapitlet med orker
 
Top