• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Verdenskortet - Fanget af fjender

DeletedUser287

Guest
Jeg er kun lige begyndt at spille, men jeg er allerede fanget af fjender til alle sider. Jeg kan heller ikke forhandle mig ud af møder, for så langt er jeg slet ikke nået i min produktion. Jeg har en gruppestørrelse på 24, men møder kun fjender, der har gruppestørrelse 84 eller derover, og det samme gælder for mine enheder. 16 vs. 102 er ikke ligefrem fair odds.

Måske skulle områder med svære modstandere ikke være så centreret, så man hverken kan kæmpe eller forhandle sig ud af disse møder?

Jeg havde glædet mig til at kæmpe mere for udvidelser og relikvier, men jeg er stort set gået helt i stå på dette felt. Verdenskortet og ens træning af kampstyrker følges på ingen måde ad. Det tager desværre noget af glæden ud af spillet.
 

Galadan

Community Manager
Elvenar Team
Spillet er designet til at de to ting følges ad, så min umiddelbare vurdering - uden at have set på dit verdenskort - er at du er kommet længere på verdenskortet, end det er "meningen" på dit nuværende udviklingstrin.
 

DeletedUser287

Guest
Det kan være, at jeg på nuværende tidspunkt er kommet længere end "meningen" og blot må væbne mig med tålmodighed :)

Jeg synes dog ikke, at jeg er nået særlig langt på kortet og har kun vundet få kampe siden jeg startede spillet. Ellers har jeg forhandlet mig til resten.
Men tak for svar.
 

DeletedUser277

Guest
Hej DanseDukken

Ved ikke om du sætter din kamp til at foregå automatisk? Det skal du ikke gøre, for så taber du meget nemt.
Derudover er det utroligt vigtigt at du vælger, at tage de rette tropper med.
Et nemt overblik findes i forum under nyheder -> 3. tråd. "Gentænkning af kampsystem". Her kan du se hvilke tropper der kan slå hvilke.
Goldy
 
Top