• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

videnspoint

DeletedUser738

Guest
Jeg kunne godt tænke mig, at det var muligt at donere videnspoint på mobilen.
Der er en del i vores broderskab der ikke har adgang til pc, så vi kan ikke rigtig få det til at køre.

mvh FrejaNelly
 

Eragon

Well-Known Member
Ja det er der mange der godt kunne tænke sig, jeg tror også at det vil komme på et tidspunkt, men hvor lang tid vi skal vente er ikke godt at sige..

Men det er kun godt at du nævner det, for jo flere der giver udtryk for det ønske, jo større chancer er der for at udviklingerne vil prioriterer det :)
 

Eltina

Active Member
Ved at kunne give andre videnspoint via app.
gør det også det nemmere når man er hjemmefra eller weekend.
Lige nu kan det være svært eller dyrere at komme videre i event.
I vinter event : giv andre 15vp eller brug 20vp ved dig selv.
 

Sputnik

Active Member
Dette er et ønske der er blevet IGNORERET af Elvenar, lige fra start, selv om alle verdens lande, hvor spillet kører råber op om det....
Det er og bliver helt sikkert, at det aldrig vil ske at vi får lov til det.

Gås der tilbage i *ønsker og forslag* kan dette findes flere steder.. *fuldstændig ignoreret* .
.
.
 

Skolehaven

Well-Known Member
Ignoreret og ignoreret...
Der bliver stadig gjort noget for at appen får de samme muligheder som browser versionen, senest med muligheden for rent faktisk at skrive PB'er. At vi ikke forstår deres prioriteringer er ikke ensbetydende med at det er ignoreret ;)
 

Eltina

Active Member
Ignoreret og ignoreret...
Der bliver stadig gjort noget for at appen får de samme muligheder som browser versionen, senest med muligheden for rent faktisk at skrive PB'er. At vi ikke forstår deres prioriteringer er ikke ensbetydende med at det er ignoreret ;)
Ja der er hele tiden forbedringer i app.
Mit håb er at de ser på det vi ønsker. Også finder tid til at udvikle det.
 
Top