• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Vintermagi 2019, feedback og kommentarer.

Galadan

Community Manager
Elvenar Team
Hvis i har nogle afsluttende kommentarer om denne begivenhed, vil jeg gerne have dem i denne tråd indenfor de næste 24 timer. :)
 

bambi

Active Member
Det som jeg synes ikke har været så godt i denne Begivenhed (og som andre vist også har været inde på) er, at jeg ikke rigtigt har følt at jeg selv har kunnet bestemme hvad jeg gerne ville gå efter - det være sig både hvad for en præmie jeg vil prøve at gå efter - tidligere har man kunnet vælge imellem 3 forskellige "kister", hvor man har kunnet se sine chancer for at få forskellige præmier - denne gang har man ikke haft samme mulighed - her er det bare at prøve sig frem og hvis det så er en dags præmie man går efter og næsten ikke havde flere mulige pakker kunne man så lige ramme Bland og så ellers starte forfra, så ikke nogen garanti for at man kunne få dags præmien selv om man prøvede på at få den. Ved så godt at netop dags præmien var lidt et problem tidligere, da man kunne få den mange gange, men måske et loft over antallet eller at procent satserne for at få en dags præmie bliver sat ned i takt med at man vinder dem ville være bedre.

Samtidigt med dette havde man ved "kisterne" også muligheden for at vælge om man ville gå efter 1, 2 eller 3 "elementer" - her er det denne gang noget overladt til tilfældighederne - mener jeg en af gangene brugte 13 "Slikhamrer" for at få de 20 "elementer" til huset, så jeg kunne komme videre mod opgraderingerne af hovedpræmien - om jeg så i samme ombæring havde været heldig og få en masse ekstra Sløjfer ved jeg ikke.

Altså manglen på hvordan jeg gerne vil bruge mine Sløjfer og hvilke præmier jeg gerne vil gå efter jeg har savnet i denne Begivenhed.

/bambi
 

DeletedUser466

Guest
Men hvis målet er at man føler man får for lidt ønskebrønde til at gøre alle ens diamant drømme virkelige, så er der ingen indtjening i dem og som nævnt tidligere i tråden, så kan firmaet bag ikke leve af det. Ja det kan ingen firmaer, som lever af at udvikle spil.
Nu går jeg ikke efter ønskebrønde. Har 20+

Men jeg ville gerne have gået efter de formularer som ellers lå bag 28 og 85 point. Så kunne man i det mindste selv bestemme hvilke priser man kunne vinde, i stedet for de nyttesløse priser ingen gider at have.
Nu havde man 16 muligheder, i stedet for 3, og nogle gange fik man intet, for man kunne slet ikke nå det for man fik bland, 2x og bland igen.

Det er demotiverende. Hvis man vil beholde spillere, må man motivere dem, ikke demotivere dem.
 
Top