• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Vintermagi

DeletedUser783

Guest
Hej

Jeg er ny i spillet men har set noget som hedder vintermagi men kan ikke finde begivenheden eller hvad det nu er inde i spillet. skal man have låst op for noget før det kommer til syne ??

Håber i kan hjælpe mig

Miss Valencia
 

Skolehaven

Well-Known Member
Hej :)

Og velkommen til spillet. Jeg kan se at du har bygget et honningkageslot i din by så jeg går ud fra at du er kommet i gang med begivenheden vintermagi. Bygningen kommer i hvert fald derfra, så¨herefter er det blot at samle de røde sløjfer som ligger i udkanten af din by, lave opgaverne der kommer lige under dit profilbillede (den øverste burde være fra vintermagi) og sidst men ikke mindst bruge dine røde sløjfer i begivenhedsvinduet som du tilgår fra menuen til højre for dit profil billede.

Jeg kan desværre ikke sige nøjagtig hvor langt du skal komme for at komme i gang med vintermagi, da jeg ikke kan huske hvor mange opgaver der i i tutorialen, men efter den så kan man normalvis tilgå hele spillet.
 
Top