• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Vores Skatter mission

KongenDk

New Member
Jeg bruger en del tid på at have små værksteder, hvor jeg laver avanceret redskaber.
som jeg bruger til missionen "Vores Skatter" hvor jeg skal bruge 2 avanceret redskaber samt 200.000 gold.
Dem laver jeg 10-15 gang, nogen gange flere på mine profiler (i hver By).

KAN det ikke laves så man ikke skal afvise 15 andre missioner for at komme hen til fx "Vores Skatter".
Et system hvor man vælger den mission man ønsker at arbejde med.
Et setup af missioner, som fx i Broderskabet Eventyr.
Her skal man dog aktivere den mission man ønsker at arbejde med, for ellers tæller ens ressourcer ikke på nogen mission.

Ps: har også store værksteder.

håber at spildesignerne eller hvem som godkender ideer, Godkender denne :)
 

DeletedUser774

Guest
Hej, ;)

Skal det forstås som et oversigts-panel, hvor man blot vælger den opgave man gerne vil løse, uden at skulle afvise alle opgaver til den komme igen. Flere tilkendegivelser for ønsket fra Krigsherre og Killroy, så vi undgår flere museskader end godt er... ;):cool:

God spillyst til alle :)
 

Darla

Active Member
Hej, ;)

Skal det forstås som et oversigts-panel, hvor man blot vælger den opgave man gerne vil løse, uden at skulle afvise alle opgaver til den komme igen. Flere tilkendegivelser for ønsket fra Krigsherre og Killroy, så vi undgår flere museskader end godt er... ;):cool:

God spillyst til alle :)
enig, det er irreterende at skulle afvise opgaverne hele tiden, god ide
 

DeletedUser774

Guest
Ja træls at klikke for at få den rette opgave, så mange klik/afvisninger man skal igennem :eek:;)
 

KongenDk

New Member
Ja det er netop ment sådan killroy.
Engang imellem begynder min hånd sgu at sove LOL.
Nu mangler vi bare en moderator til at bringe vores ønske videre :)
 

Markmusen

New Member
Ja træls at klikke for at få den rette opgave, så mange klik/afvisninger man skal igennem :eek:;)
Ja det er netop ment sådan killroy.
Engang imellem begynder min hånd sgu at sove LOL.
Nu mangler vi bare en moderator til at bringe vores ønske videre :)


Elvenar bør lave en liste til disse to så de kan markere hvilke opgaver de gider at have og så trykke OK, så undgår de alt andet....

Jeg vil mene det er for særprægede tanker at få... ?
Er man så utilfreds med spillet, så tag hellere at stop nu, inden det går helt galt for jer.

Jeg syntes det er nemmest bare at lave dem alle efterhånden som de kommer.... og slap lidt mere af.
 

KongenDk

New Member
Elvenar bør lave en liste til disse to så de kan markere hvilke opgaver de gider at have og så trykke OK, så undgår de alt andet....

Jeg vil mene det er for særprægede tanker at få... ?
Er man så utilfreds med spillet, så tag hellere at stop nu, inden det går helt galt for jer.

Jeg syntes det er nemmest bare at lave dem alle efterhånden som de kommer.... og slap lidt mere af.
Kan jo også bare være vi ikke gider sidde og spille med en slatten by.
og bare gerne vil videre.
Er det for særprægede tanker at få ???
At komme med et evt. forbedringsforslag til dem som går op i missionerne, og gerne vil bruge dem?
Kan da være hvis du viste lidt mere om spille at du kunne kommentere med lidt mere viden næste gang
 

Eltina

Active Member
@krigsherre
På beta forum er der meget aktivitet.

Den 16 maj skrev jeg dit ønske på beta forum.
For at ønsket gennemføres.
kræver Det at der er en del bruger der kommentere og skriver at de også ønsker det.
Hvis det sker vil der så komme en afstemning.
Hvis der er mange der ønsker vil innogames overveje det.

Der er desværre ikke så mange som ønsker det på beta.

Så istedet kan du lave en nøjagtig beskrivelse af hvad der ønskes og så kan @Galadan måske videre bringe ønsket til udviklerne.
 

Galadan

Community Manager
Elvenar Team
Det gør jeg altid gerne. Som forslaget bliver fremstillet her, vil det med mit kendskab til udviklerne også blive skudt ned ret hurtigt ned.

En designændring som foreslået vil medføre en nemmere mulighed for at "fiske" de opgaver man hurtigt kan gennemføre, og vil derfor forskubbe balanceringen i forhold til ressourcer. Hvis man har lyst til at klikke så igennem 10-15 afvisninger for at få én opgave, fair nok - men jeg tror ikke udviklerne vil være interesseret i at det bliver for nemt at gøre det.

Men generelt gælder det at jo mere gennemarbejdet (og hermed menes at man har gjort sig tanker om hvilke positive og negative effekter forslaget kan have), jo nemmere er det at få videre gennem systemet.
 

Markmusen

New Member
Det gør jeg altid gerne. Som forslaget bliver fremstillet her, vil det med mit kendskab til udviklerne også blive skudt ned ret hurtigt ned.

En designændring som foreslået vil medføre en nemmere mulighed for at "fiske" de opgaver man hurtigt kan gennemføre, og vil derfor forskubbe balanceringen i forhold til ressourcer. Hvis man har lyst til at klikke så igennem 10-15 afvisninger for at få én opgave, fair nok - men jeg tror ikke udviklerne vil være interesseret i at det bliver for nemt at gøre det.

Men generelt gælder det at jo mere gennemarbejdet (og hermed menes at man har gjort sig tanker om hvilke positive og negative effekter forslaget kan have), jo nemmere er det at få videre gennem systemet.

Jeg siger mange tak for at du tog dette op @Galadan . :)

At vi er enige om at et sådan system får et *los* til månen er en glæde at høre. ;)
@Galadan , når du aflever forslaget så husk at have et skjold for, så du ikke rammes af et *spark*. :D
 

Galadan

Community Manager
Elvenar Team
@Galadan , når du aflever forslaget så husk at have et skjold for, så du ikke rammes af et *spark*. :D

Jeg forstår ikke helt hvad du mener? Udviklerne er altid glade for at få forslag og feedback - Jeg har blot oplistet mine personlige bud på hvad svaret vil være.
 

DeletedUser886

Guest
Sad lige og overvejede hvordan jeg skulle formulere et lignende forslag...
Så her kommer et forsøg på at genoplive det, men kan se det nok aldrig bliver til noget.
Det er ærgerligt, for det at skulle afvise 10-15 opgaver for at kommet til én man faktisk kan lave, er et stort irritationsmoment for mig.
 
Top