• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

=>> WE WANT YOU <<=

DeletedUser424

Guest
RomerRiget søger nye, engagerede medlemmer. Vi er et seriøst spillende team som går meget op i samarbejde, strategier og taktikker, turneringer - ja i stort set alle spillets facetter og udfordringer.
Vi deltager i turneringer og opnår jævnligt alle 10.kister. Da vi aktuelt "kun" er 20 medlemmer er det lidt resourcekrævende at opnå 10. kiste i alle turneringerne, men det er vores klare mål inden for en meget overskuelig fremtid.
For opfyldelse af det mål, skal vi bruge dig :)
I RomerRiget prioriterer vi Forhistoriske Vidundere (FV) højt. Det er vores filosofi at med optimerede FV kommer man længst - ikke mindst i turneringerne. Vi bruger et sindrigt system internt i broderskabet hvor vi forsyner hinandens FV med Videns Point (VP) og derved selv "høster" præmierne når et FV opgraderes. Det fungerer til perfektion og er til stor gavn for broderskabet - og ikke mindst dit eget spil.
Desuden har vi forskellige strategier ved handel af varer, hvilke primært er til gavn for den enkeltes spil.
Endelig er vi rigtig gode til at hjælpe hinanden, hvis man har behov. Og vi bruger gerne kræfter/resourcer på at "løfte" en spiller.
Og så sludrer vi om hvad som helst i fællestjatten - ofte om alt muligt andet end Elvenar.

Af dig som nyt medlem af RomerRiget forventer vi at du:
- er min. i kapitel 5: Vejen til kulturarven
- har min. 25.000 point
- deltager i turneringer og andre broderskabs eventyr
- yder nabohjælp til medlemmer min. 4-5 gange om ugen
- kan se fidusen med Forhistoriske Vidundere
- er engageret og positiv og gerne giver din mening til kende

Kan du indfri størstedelen af ovenstående krav og syned du at vores broderskab lyder spændende, skal sende os en mail og søge om optagelse. Kontakt vores leder: Augustus eller undertegnede - så følger vi op.
Vi ser frem til at høre nærmere fra dig.
Med venlig hilsen
RomerRiget v/Joma333397
 
Top