• Kære gæst,

Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Nye profilindlæg

Kæmp for alt, hvad du har kært,
dø, om så det gælder!
Da er livet ej så svært,
døden ikke heller.

Indbærer måske også at kæmpe i fremmede lande.
Kom og syng en enkelt sang om frihed,
syng den højt, så alle kan forstå¨.
Folk, hvor end i bor,
syng nu med i kor,
vi må ha´ fred, hvis verden skal bestå!

Alle i, som slås i fjerne lande,
ved i egentlig hvad, der er der sker.
I gør hvad der bliver sagt,
marcherer frem i takt
og dræber uden nytte fler´og fler´.
Hej. Nogen det kan sige hvordan man lave en nye tråd i "Broderskabet søger medlemmer". Det er pinligt, men kan ikke finde ud af :/
HumleBumleBi
HumleBumleBi
Når du er logget ind, og gået ind på den side du vil oprette tråden, eks. salonen, er der et grønt plus nede i højre hjørne, kan godt være lidt svær at se :)
Hej Galadan hvordan sælger jeg en bygning, jeg ikke har brug for mere ???
hvor blev forum indlæg herude i højre side af? nu kan man ikke længere se de seneste tråde der blevet opslaget i??
HumleBumleBi
HumleBumleBi
Jeg tror det har noget at gøre med Tyngelovens Kro konkurrence, hver gang en svare på konkurrence, bliver der lavet et nyt "usynlig" indlæg hver gang :)
Skolehaven
Skolehaven
Tror der er kommet en opdatering. Den var væk og så svarede jeg et indlæg og så var den der igen. Åbenbart forsvinder den hvis der ikke er noget nyt at vise, men uanset kan du altid nederst til venstre klikke på teksten forum, og der kan du finde seneste indlæg. Den der er på engelsk fungerer som den funktion der plejede at være i højre side :)
Tordhrano
hvornår har jeg fået 1400-1500 gratis diamanter? o_O ville opgradere et vidunder men manglede et runeskår til jeg så jeg havde diamantero_O