• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Seneste indhold af KJN001

  1. KJN001

    Opdatering af Wiki DK og Wiki EN

    I afsnittet Udviklingsbygninger er billedet sidst i artiklen forældet - formularer som Fascinerende berigelse og Inspirerende Meditation laves ikke længere under fanen fremstilling (Crafting) men under fanen Producer (Produce). I afsnittet Trylleformularer er billedet af bundlinjen forældet -...
  2. KJN001

    Opdatering af Wiki DK og Wiki EN

    Aller sidste afsnit om Vandpragt (Relaterede begivenheder) er på engelsk og med et link der ikke virker/ måske skulle være slettet.
  3. KJN001

    Opdatering af Wiki DK og Wiki EN

    Wauuu, hvor er det en flot startside både på dansk og den engelske ;-) Dog mangler jeg en sektion som på den danske side med links til Beta-serveren samt links til den danske server og til det danske forum - kan sektionen ikke laves lige som den engelske side? Er der interesse for at få at vide...
  4. KJN001

    Mulighed for at producere udviklingsbygning nr 2

    Helt enig Eltina :cool: Det var tusmørkeføniksen der fik mi til at starte denne tråd :-)))
  5. KJN001

    Mulighed for at producere udviklingsbygning nr 2

    Jooo, man kan sørge for at den base man har bygget er synlig på skærmen ved siden af vinduet fra Magisk akademi / eller bogen der tilbyder base nr 2 - så kan der jo ses at der findes een i forvejen og at der nu er mulighed for at producere nr 2
  6. KJN001

    Mulighed for at producere udviklingsbygning nr 2

    Jeg tror det er på tide med noget billeddokumentation for dine påstande - hvis det sker så tit så kan du jo passende vise os et screenshot hvor du får mulighed for at bygge en base nr 2 af en du har i forvejen. Indtil det er vist tror jeg dig ikke.
  7. KJN001

    Mulighed for at producere udviklingsbygning nr 2

    Hvad mener du med det????
  8. KJN001

    Mulighed for at producere udviklingsbygning nr 2

    Hej Hyrdinden Mange tak for dine positive svar og opbakningen til mit forslag. Den eneste måde man p.t. kan få fat i base nr. 2 er hvis man er så heldig at vinde en af de der bøger hvor man kan vælge mellem forskellige baser eller sætbygninger - f.eks. (det er dem jeg kender til)...
  9. KJN001

    Mulighed for at producere udviklingsbygning nr 2

    Hej Sputnik Jeg syntes generelt dine input er ret negative, så meget at jeg overvejer at springe dine svar over :( Bortset fra det så kan man ALDRIG fremstille base nr. 2 til en udviklingsbygning i Magisk Akademi - så du taler også mod bedre vidende :(( De bygninger (udviklingsbygninger eller...
  10. KJN001

    Mulighed for at producere udviklingsbygning nr 2

    Hej Jeg mener det bør være muligt at producere bygning nr 2 af den udviklingsbygning som man kan vinde artefakter til i Evighedens spir. Der kunne være en regel om at bygning nr 1 skal være fuldt udviklet (Level 10) og der desuden skal være samlet mindst 5-7 artefakter til den aktuelle bygning...
  11. KJN001

    Feedback og kommentarer - Glædens sæson

    Jeg mener at hvis man en dag ikke kan nå ind og spille så mister man de daglige opgaver, det er ærgerligt - de bør kunne samles op i løbet af ugen - ligesom man kan samle de ugentlige opgaver op i løbet af sæsonen. Jeg håber det er noget udviklerene vil overveje :)
  12. KJN001

    Reklamer i Elvenar

    Jeg er ikke så heldig at jeg har fået lov til at få reklamer - men håber det er noget der kan bruges :)
  13. KJN001

    Elvenar fylder 8 år!

    Det var sørme ikke mange :-( Er der slet ingen liv i dette forum?
  14. KJN001

    Elvenar fylder 8 år!

    tak for svar :)
  15. KJN001

    Elvenar fylder 8 år!

    Hvordan sender man Galadan en privat besked her i forum?
Top