• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Mulighed for at producere udviklingsbygning nr 2

KJN001

New Member
Hej
Jeg mener det bør være muligt at producere bygning nr 2 af den udviklingsbygning som man kan vinde artefakter til i Evighedens spir.
Der kunne være en regel om at bygning nr 1 skal være fuldt udviklet (Level 10) og der desuden skal være samlet mindst 5-7 artefakter til den aktuelle bygning.

Måske det kan laves sådan at man kan bytte 10-15 artefakter fra andre udviklingsbygninger til den udviklingsbygning der er aktuel i spir og magisk akademi?

En anden ting er, jeg foreslår det bliver muligt at veksle 3-5 artefakter til en hvilken som helst artefakt til en anden udviklingsbygning.

God dag
KJN001
 

Galadan

Community Manager
Elvenar Team
Tak for forslaget. Det er noteret - Jeg er spændt på at høre hvad andre brugere har af kommentarer til forslaget, men uanset hvad skal det selvfølgelig nok blive bragt videre.
 

Arbejderen

New Member
Jeg syntes det lyder som en god ide - så er der da en grund til at gemme de ekstra artifacter :)

Kan man måske bytte en udviklingsbygning med den aktuelle i Akademiet?
 

Darla

Active Member
Det ville være skønt hvis man kunne sælge/bytte det man har på lager. Evt en helt ny funktion hvor man satte til salg, og man optjente en slags mønt man så også kunne købe for. Dermed kan hver spiller selv bestemme hvad der er vigtigt for deres spillestil.
 

Sputnik

Active Member
Kommer der en mulighed frem hvor der kan veksles artefakter til ethvert ønskede type, vil det blive for nemt at få lige præcis de udviklingsbygninger man ønsker og i flere antal.
Sker dette bliver hele spillet splittet totalt ad, man må lære at bruge de nuværende muligheder og også fange de manglende i Magisk Akademi som til tider tilbyder de manglende artifacter.
Her finder jeg mine mangler og det kan alle andre også.
Samt er der MAGI--BOGEN du kan kigge i og få nogle rettet op.

Vi skal ikke have spillet lavet så let at spille at det taber alt sin værdi, vi har jo allerede for 6 år siden startet med at få ødelagt spillet for dem det var hårdt for, nu må det
stoppe.
.
 

Hyrdinden

New Member
Men den mulighed er der jo allerede, hvor man undertiden med en type føniksartefakter kan producere andre typer føniksartefakter i akademiet. Det har da ikke splittet spillet ad ;)

At det i øjeblikket ikke er muligt at få en anden base, gør det lidt omsonst med alle de artefakter, man kan vinde i spiret, for hvad skal man bruge dem til.

Forslaget med en 2. base (eller måske endda flere) er rigtigt godt, og der er jo forskellige metoder man kunne bruge. Man kunne fx med x antal artefakter lave en base i akademiet, eller man kunne måske vinde den direkte i spiret, eller man kunne lave nogle valgsæt, hvor man selv kan vælge om man have en base eller en artefakt.
 

Sputnik

Active Member
Men den mulighed er der jo allerede, hvor man undertiden med en type føniksartefakter kan producere andre typer føniksartefakter i akademiet. Det har da ikke splittet spillet ad ;)

At det i øjeblikket ikke er muligt at få en anden base, gør det lidt omsonst med alle de artefakter, man kan vinde i spiret, for hvad skal man bruge dem til.

Forslaget med en 2. base (eller måske endda flere) er rigtigt godt, og der er jo forskellige metoder man kunne bruge. Man kunne fx med x antal artefakter lave en base i akademiet, eller man kunne måske vinde den direkte i spiret, eller man kunne lave nogle valgsæt, hvor man selv kan vælge om man have en base eller en artefakt.

Der er med mellemrum en ny base (udviklingsbygning) på magisk akademi, eks. Brun Bjørn/ Ild Føniks.
.
 

Sputnik

Active Member
Men den kommer kun en gang og ønsket er at få lov til at lave 2.
Jeg kunne have haft 2 hvis jeg ville, men ønsker mere at få 1 af alle 3 Bjørne istedet for 3 af den samme.
eks. Tusmørkeføniks har jeg 2 af og mangler kun 2 stk. tusmørkeføniksartefakter til min nr. 2 Så har jeg den klar til at sætte ind ind i min by som nr. 2. på lvl 10.
Rød Pandamester har jeg også 2 af når jeg har samlet de sidste 8 Rød Pandamesterartefakter.

Alt det med at det ikke kan lade sig gøre nu at få 2 som det står nu er det værste vrøvl.

Hvis der er noget der kan tilføjes til fordel for alle **gamle og store byer** så er det byt med **artefakter**.
Det vil bare ikke være reelt at tilføje den slags for byer der er under 8 sæson.

Vi skal ikke tilføje noget som kun kan udnyttes af **gamle - store - byer.** SOM MIN EGEN.

.
 

Hyrdinden

New Member
Om noget er relevant eller ej, må vel være op til den enkelte spiller, og ikke noget andre skal bestemme.
Man kan i dag få to baser i event, hvis man bruger diamanter, og det er helt fair, Inno skal jo tjene penge for at kunne holde spillet kørende og udvikle på det. Men når de frigiver nye artefakter i spiret, bør de tænke på at de artefakter er totalt værdiløse uden en base, som man ikke kan fremstille hvis man allerede har en.
Jeg ligger i øjeblikket inde med fx 12 artefakter til rød pandamester og fedronningens fristed som jeg ikke kan bruge til en dyr, fordi jeg ikke har muligfed for at få en ekstra base.
 

Sputnik

Active Member
Hold øje med hvad der kommer hver 6 time på Magisk Akademi .... ca. 1 gang om ugen ser jeg de brugbare udviklingsbygninger, de resterende er sæt eller event - bygninger.....
Det tager tid at få den ønskede, det kan nemt ta ½ år fordi det ikke er ens eget ønske der kommer hver uge, det er bare livet.
.
 

KJN001

New Member
Hej Sputnik
Jeg syntes generelt dine input er ret negative, så meget at jeg overvejer at springe dine svar over :(
Bortset fra det så kan man ALDRIG fremstille base nr. 2 til en udviklingsbygning i Magisk Akademi - så du taler også mod bedre vidende :((
De bygninger (udviklingsbygninger eller sætbygninger) der kommer i Magisk Akademi er KUN bygninger man ikke har i forvejen enten bygget eller på lager. Derfor kan det være en fordel at sælge bygninger fra meget lavere kapitler end det man er i for at få lov til at bygge bygningen på ny - så sparer man Royal Restaurering i nogle tilfælde rigtig mange.
Jeg har tilfældigvis også en "gammel" by- har spillet siden januar 2016- men er i kapitel 18 - da jeg ikke har haft travlt med at komme igennem kapitlerne.
 

KJN001

New Member
Hej Hyrdinden
Mange tak for dine positive svar og opbakningen til mit forslag.
Den eneste måde man p.t. kan få fat i base nr. 2 er hvis man er så heldig at vinde en af de der bøger hvor man kan vælge mellem forskellige baser eller sætbygninger - f.eks. (det er dem jeg kender til)
Udviklingsbygninger:
"De ældgamle Golemmers bog" hvor man kunne vælge mellem den nye eller gamle Golem.
"Mareridtets bog" her var det de 3 hekse bygninger "Heksedoktor", "Hekse-hidkaldelse-cirkel" eller "Heksens hytte" man kunne vælge imellem
"Vinteråndens bog" her var det de 3 vinterbygninger: Årvågen vinterugle, Honningkageslot eller Boblins ekspresservice man kunne vælge mellem
Sætbygninger:
"Rødskægs bog" her kunne vælge mellem "Rødskægs køkken" eller "Rødskægs lænestol"
"Det ældgamle løftes bog" her kunne vælges en af de 5 bygninger i sættet "Det ældgamle løfte"
"Den forbudte visdoms bog" her kunne vælges en af de 6 bygninger i sættet "Forbudte ruiner"
"Bog om troldmandens visdom" her kunne vælges en af de 7 bygninger i sættet "Pilgrim’s Manor"

Det er måske en mulighed at INNO vil tage de gamle bøger op igen i kommende begivenheder - eller måske lave nye så som en FØNIKS BOG hvor man kan vælge mellem alle de fønikser der er - DET VILLE VÆRE MEGA GODT :)
 

Arbejderen

New Member
Det ville være mega dejligt hvis vi kunne vinde nogle af de bøger du nævner.
Men samtidig er det trods alt blevet lettere at samle de 10.000 formularfragmenter (+ 3 arbejdstegninger) der kræves, for at kunne lave een artefakt til f.eks. ild-føniks, nu da vi kan vinde over 1.000 fragmenter i spiret - det er noget jeg nyder godt af :) Så er det ikke kun de "Gamle" spillere med mange månestensbiblioteks-sæt der har en chance for at spare formularfragmenter op - TAK INNO
 

Sputnik

Active Member
Hej Sputnik
Jeg syntes generelt dine input er ret negative, så meget at jeg overvejer at springe dine svar over :(
Bortset fra det så kan man ALDRIG fremstille base nr. 2 til en udviklingsbygning i Magisk Akademi - så du taler også mod bedre vidende :((
De bygninger (udviklingsbygninger eller sætbygninger) der kommer i Magisk Akademi er KUN bygninger man ikke har i forvejen enten bygget eller på lager. Derfor kan det være en fordel at sælge bygninger fra meget lavere kapitler end det man er i for at få lov til at bygge bygningen på ny - så sparer man Royal Restaurering i nogle tilfælde rigtig mange.
Jeg har tilfældigvis også en "gammel" by- har spillet siden januar 2016- men er i kapitel 18 - da jeg ikke har haft travlt med at komme igennem kapitlerne.

Hej kjn001 - be1 - be2...

Dine ord med at ingen kan få en udviklingsbygning nr. 2 af samme type i Magisk akademi er ikke sande.
Det er sket for mig og blot i går kom hekse-bygningen nr. 2 frem på 2 af mine mindre profiler.
Når de kommer i Magisk Akademi med en ny er den sprunget de sæson over, som du er kommet frem.

Jeg forstår godt at det er negativt for en der har fart på , at jeg modsiger at alle gamle spillere skal have fordele som mindre spillere ikke kan få, ligesom den fordel jeg står i sammen med mange andre, hvor vi ikke kan spille mere, men derimod kan bruge MANA, UNURIUM, FORSYNING, TIL AT LÆGGE I KEDLEN, fordi det ikke kan bruges andre steder, her er mine **besværgelser** oppe på 55 til 80.

Jeg forventer du kan forstå min modsigelse i, at lave spillet om til fordel for de gamle spillere som mig selv og til negativt for nye og mindre spillere.

kjn001 - be1 - be2... Hvis du tage det som negativt så gør du bare det, det fortæller jo en masse om hvem du er. ;)

(P.S.)
Jeg har spillet roligt i mere end 8 år , da spillet startede på FB. (startede senere på dk-server). Jeg har altid været negativ over at alle sæson har været for hurtige at komme igennem, stille og roligt og turnering er for nem med sine enheder, jeg moppede i en turnering for flere år siden Eragon, som ikke kunne tage 1. position fra mig, jeg gideer bare ikke gøre det til det store hver år.
.
 

Hyrdinden

New Member
Sputnik, det er simpelthen forkert, hvad du skriver. I skrivende stund er der kun mulighed for at EN base i akademiet. Der kommer kun dem, du ikke har på lager eller sat i byen. Hvad level (kapitel), de er i, har ingen betydning.

Men for bare lige at præcisere helt ned i detaljen - ja, du kan få nummer 2 i MA, hvis du har SLETTET den, du havde i forvejen. Og ja, nummer 2, vil så være i dit nuværende kapitel. Derfor kan det være en fordel at slette baser, man har fået i et lavt kapitel, så får man mulighed for på et eller andet tidspunkt at lave en opgraderet base i MA og kan dermed spare nogle royale restaureringer.

Men at få den anden base til at bygge begivenhedsbygning nummer 2 er pt IKKE muligt.
 
Senest redigeret:

Sputnik

Active Member
Sputnik, det er simpelthen forkert, hvad du skriver. I skrivende stund er der kun mulighed for at EN base i akademiet. Der kommer kun dem, du ikke har på lager eller sat i byen. Hvad level (kapitel), de er i, har ingen betydning.

Men for bare lige at præcisere helt ned i detaljen - ja, du kan få nummer 2 i MA, hvis du har SLETTET den, du havde i forvejen. Og ja, nummer 2, vil så være i dit nuværende kapitel. Derfor kan det være en fordel at slette baser, man har fået i et lavt kapitel, så får man mulighed for på et eller andet tidspunkt at lave en opgraderet base i MA og kan dermed spare nogle royale restaureringer.

Men at få den anden base til at bygge begivenhedsbygning nummer 2 er pt IKKE muligt.

Nu skriver jeg det jeg skrev på SUPPORT til Galadan for flere år siden.

**Hvis du ikke tror mig så join min profil og kig med dine egne øjne og brug fornuften til at indrømme jeg taler sandt.**

Herefter fik jeg ret, samt af andre spillere.
Det jeg skrev var altså muligt, selv om udviklerne modsagde det og Galadan modsagde det.
Men efter de så det på profilen ville de få det rettet.

Lige så sandt er alt hvad jeg har skrevet under

***Mulighed for at producere udviklingsbygning nr 2***​

(Sagen kørte ca. 11 uger før den blev lukket)
(men det sker stadigvæk og sansynligvis hos alle spillere og ikke bare mig.)

Mener i at det kun er jer selv der taler sandt så men det, men ikke alle andre mennesker lyver selv om i mener det.
 

KJN001

New Member
Nu skriver jeg det jeg skrev på SUPPORT til Galadan for flere år siden.

**Hvis du ikke tror mig så join min profil og kig med dine egne øjne og brug fornuften til at indrømme jeg taler sandt.**

Herefter fik jeg ret, samt af andre spillere.
Det jeg skrev var altså muligt, selv om udviklerne modsagde det og Galadan modsagde det.
Men efter de så det på profilen ville de få det rettet.

Lige så sandt er alt hvad jeg har skrevet under

***Mulighed for at producere udviklingsbygning nr 2***​

(Sagen kørte ca. 11 uger før den blev lukket)
(men det sker stadigvæk og sansynligvis hos alle spillere og ikke bare mig.)

Mener i at det kun er jer selv der taler sandt så men det, men ikke alle andre mennesker lyver selv om i mener det.
Jeg tror det er på tide med noget billeddokumentation for dine påstande - hvis det sker så tit så kan du jo passende vise os et screenshot hvor du får mulighed for at bygge en base nr 2 af en du har i forvejen. Indtil det er vist tror jeg dig ikke.
 
Top