• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Søgeresultater

  1. 'Krav' knap fx under BE

    Tak - så får min hjerne lidt fred i fremtiden under BE
  2. 'Krav' knap fx under BE

    Når man skal indsamle præmier i BE, står der 'Krav' på knappen. Krav er et navneord, der ikke kan bruges om en handling. Jeg har en fornemmelse af, at oversætteren har fået en enkelt key stukket ud med ordet 'Demand'. Demand betyder jo ganske vist krav som navneord, men det kan jo også være et...
  3. Mulighed for at producere udviklingsbygning nr 2

    Tjah, selv med et screenshot vil det jo ikke afklare om den er bygget med en base lavet i akademiet eller en base vundet direkte i event, eller den ene gang der vist var en bog, der tillod valg af en base. Et screenshot hvor man kan se lager og base på samme tid, det tror jeg ikke kan lade sig...
  4. Mulighed for at producere udviklingsbygning nr 2

    Sputnik, det er simpelthen forkert, hvad du skriver. I skrivende stund er der kun mulighed for at EN base i akademiet. Der kommer kun dem, du ikke har på lager eller sat i byen. Hvad level (kapitel), de er i, har ingen betydning. Men for bare lige at præcisere helt ned i detaljen - ja, du kan...
  5. Mulighed for at producere udviklingsbygning nr 2

    Om noget er relevant eller ej, må vel være op til den enkelte spiller, og ikke noget andre skal bestemme. Man kan i dag få to baser i event, hvis man bruger diamanter, og det er helt fair, Inno skal jo tjene penge for at kunne holde spillet kørende og udvikle på det. Men når de frigiver nye...
  6. Mulighed for at producere udviklingsbygning nr 2

    Men den kommer kun en gang og ønsket er at få lov til at lave 2.
  7. Mulighed for at producere udviklingsbygning nr 2

    Men den mulighed er der jo allerede, hvor man undertiden med en type føniksartefakter kan producere andre typer føniksartefakter i akademiet. Det har da ikke splittet spillet ad ;) At det i øjeblikket ikke er muligt at få en anden base, gør det lidt omsonst med alle de artefakter, man kan vinde...
  8. Føniksfuglens rige - Feedback og kommentarer

    Der er tilsyneladende en fejl i teksten til Astralføniks. På Beta angives indsamlingstiden til 48 timer og på den danske server til 24 timer. Når man bygger den, siger den 48 timer.
  9. Fordele: nabohjælp

    Ja, det kan vi godt blive enige om. Men level 7 bør jo så være 28 timer. En dag kan sagtens dække over over alt fra 24 til 47 timer. Det er så bare misvisende og man kommer jo i tvivl om næste level giver noget ekstra :)
  10. Fordele: nabohjælp

    Er det her en bug, et visningsproblem eller giver de sidste fordelslevels ikke yderligere tid ?
  11. Feedback, gode råd og kommentarer - Kedlen

    Ja, hvis det er forsvundet med kedlen, så synes jeg bestemt du skal.
  12. Feedback, gode råd og kommentarer - Kedlen

    Hmm, jeg kan slet ikke se nogle effekter fra FVere slå igennem i de stats. Jeg har 140 på tung afstand fra tudsetemplet; det kan man heller ikke se. Men må være ærlig og indrømme, at jeg ikke ved, om man nogensinde har kunnet se det ?
  13. Feedback, gode råd og kommentarer - Kedlen

    Her
  14. Visningsfejl på opgrader fanebladet vedrørende kultur

    Når man trykker på opgrader på en bygning der giver kultur, vises der ikke hvad kulturen opgraderes til. Men når man opgraderer, får man mere kultur, som nedenstående screenshots viser.
  15. Orker

    Der er to bygninger fra sidste års halloween event der giver en mindre mængder orker, den uhyggelige vogn og mausolæumsbrylluppet.
  16. Broderskabets Eventyr - kommentarer og feedback

    Det nye indsamlingssystem er en virkelig god forbedring - tak for det!
  17. Forkert oversættelse ?

    Hmm - måske giver det mening med Afvis i ovenstående - over for fremlæg - men måske forkast ville være bedre. Afvis over for saml giver dog ikke mening - jeg var i tvivl om hvad jeg skulle.
  18. Forkert oversættelse ?

    Her er en mere - og her er vedtægterne så ovenikøbet blevet til statuer.
  19. Forkert oversættelse ?

    Afvis burde i stedet være aflever.
Top