• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Forkert oversættelse ?

Hyrdinden

New Member
ambassade opgave.jpg


Afvis burde i stedet være aflever.
 
Hmm - måske giver det mening med Afvis i ovenstående - over for fremlæg - men måske forkast ville være bedre.
Afvis over for saml giver dog ikke mening - jeg var i tvivl om hvad jeg skulle.
 
"Forkast" lyder afgjort bedre. Det originale ord var "Dismiss". Jeg har ændret oversættelsen, det slår formodentlig igennem med næste opdatering. Tak for det!
 
Tilbage
Top