• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Adgang til Forum & Wiki

DeletedUser

Guest
Jeg ved ikke om jeg er den eneste der er ved at være træt af den måde vores adgang til Forum & Wiki er lavet på, synes den er enorm træls, så derfor har jeg et forslag til ændring af denne adgang.
Jeg skal lige pointere at det er alene det faktum at adgangen til ovennævnte bliver "lagt" over spillet - så vælges der - og så skal der igen lukkes inden vi kan komme videre i spillet - så forslaget er som følger:
ForumWikiÆndret.jpg


At lave de to smukke billeder om til "knapper" som vist her og så åbnes henholdsvis Forum eller Wiki i en ny fane.
Xzenia
 

DeletedUser277

Guest
Ideen er rigtig god Xzenia! :)

Nu er det så ikke for at være "Rasmus Modsat", men der skal nu ikke lukkes. Du kan trykke på begge ikonerne og de åbner allerede nu i hver sin mappe i din browser.
I spillet kan du blot lukke vinduet og spille videre som planlagt. Lidt beværligt men det kan lade sig gøre at være alle 3 steder på en gang allerede nu.
 

DeletedUser

Guest
Takker Goldy, og det er jo det for mig er pointen i stedet for at de har lavet den irriterende mellemstation hvor vi skal vælge enten forum eller wiki er da lidt træls, specielt når jeg sidder og laver broderskabsmaterialer - så er det faktisk møg irriterende :D men som du ved - hvis vi ikke ytrer os, så sker der jo nok ikke så meget ;) og den her løsning må da siges at være enklere
 

DeletedUser37

Guest
Hvad nu hvis man lavede den ligesom tandhjulet?
Altså så de to knapper dukker op når man trykker på de der små mennesker, og så trykker man på der hvor man skal hen.
Så behøver man ikke klikke det vindue væk :)

For tænker at man også gerne vil undgå, at der kommer for mange knapper der er synlige konstant :)
 

DeletedUser

Guest
Jeg kan godt følge din tanke omkring antallet af knapper og andre løse genstande der kan klistres op, men lige den her er faktisk placeret så at den ikke kommer til at genere selv om de står side om side - men det er jo et synsspørgsmål og uden en debat så sker der nok ikke lige så meget :D
 

bambi

Active Member
Hejsa,

For at tilgå forummet plejer jeg bare at højreklikke for at få en menu frem, hvor Forum er linje 4 .. ved dog ikke hvorfor Wiki ikke findes i denne lokal menu. Måske det er noget Galadan kunne foreslå at man fik lavet.

/bambi
 
Top