• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Barak informations blok

bambi

Active Member
Hejsa,

Nå man holder musen over sin Barak vises der hvad der bliver trænet lige nu og hvor lang tid der er tilbage af denne træning.

Kunne være rart, hvis denne informations blok kunne udvides med hvad for nogle tropper der står i kø og hvilke der allerede er blevet trænet. En af de tilbagevendende opgaver lyder på at træne 500 soldater, men er rigtigt irriterende, at man er nød til at "indsamle" de soldater der er blevet trænet for at komme ind og se hvor langt køen er kommet - derved har man altså også låst sig på denne opgave, hvilket ikke er hensigtsmæssigt, hvis man har planer for at løse en anden opgave inden der er trænet nok soldater færdig.

Indtil nu har jeg "løst" det ved at netop sætte 500 soldater i kø, så når informations blokken viser at der ikke længere bliver trænet, så ved jeg at denne opgave kan blive løst, men kunne være rart at kunne se det direkte i informations blokken.

/bambi
 

Eragon

Well-Known Member
Kan du ikke se hvor mange tropper du har trænet, hvis du åbner opgaven (fx. 234/500), det plejer jeg at kunne. Om det er træne tropper eller indsamle vare, mønter eller forsyninger, burde du kunne se hvor langt du er i din opgave, hvis du lukker den op.
 

bambi

Active Member
Hej Eragon,

Jo, det kan jeg godt se, hvis jeg er i gang med opgaven.

Det ligger mere i at jeg ikke ønsker at låse mig fast på opgaven i længere tid, hvis jeg f.eks. står på opgaven og trykker på Barakken ryger der som i dit eksempel 234 soldater over på opgaven - altså låser jeg mig fast på opgaven mens de resterende soldater bliver trænet. Det er denne låsning jeg gerne vil undgå og der er det ikke nok at jeg på Barakken bare har indsamlings ikonet for at der er nogle soldater der er trænet færdig - for hvor mange er det lige der er trænet færdig når jeg gerne vil have det er mindst 500 der er trænet færdig når jeg stiller mig på opgaven og trykker på Barakken.

En anden ting er også, at man ikke kan gå ind og ændre på de soldater man har sat i trænings køen uden at først indsamle de soldater som der allerede skulle være blevet trænet - altså kan jeg ikke ændre på køen uden at starte forfra, hvis en eller flere enheder allerede er trænet færdig.

/bambi
 
Top