• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Begivenhed: Skøre Walters

Galadan

Community Manager
Elvenar Team
WonkyHeader.png

Kære Mennesker og Elvere,

Skøre Walters kommer til byen! Han har sit tivoli med, og bliver kun i byen i en uge fra han ankommer mandag d. 17 om eftermiddagen. Han viser dig gladeligt rundt på markedspladsen (og vil måske bede dig om hjælp til at få det hele klart til hans store show, hvis du alligevel er der). Har du hvad der skal til for at hjælpe ham, eller vil du bare læne dig tilbage og nyde showet?

Hvis du beslutter dig for at hjælpe Skøre Walters med hele hans storslåede og støjende udstilling, vil han have en flot belønning som du kan vise frem i din by, selv når Walters er rejst videre!

WonkyTent.png

Hvad vil du have Walters til at udstille - Giv os dit input herunder.

De bedste hilsner,
Dit Elvenar-hold!
 

DeletedUser159

Guest
Hvorfor laver man en udfordring, der hedder "Fremstil drikkevarer 10 gange", når man faktisk skal fremstille 60?
 

Galadan

Community Manager
Elvenar Team
Fordi vores oversættelsesprogram desværre har sit eget liv i visse tilfælde. Jeg kan kun beklage.
 

DeletedUser37

Guest
Fordi vores oversættelsesprogram desværre har sit eget liv i visse tilfælde. Jeg kan kun beklage.
Men der er fejl i cirka 80% af dem, ved HVERT event.
Måske skulle i anerkende problemet, og sætte lidt tid af til at tjekke dem manuelt, inden i udgiver?
Har skrevet til support også.
Men jeg kan da også skrive en ticket HVER gang jeg opdager en fejl, men det ville også bare være spild af jeres tid, at i skal tjekke så mange tickets
 

DeletedUser275

Guest
Men der er fejl i cirka 80% af dem, ved HVERT event.
Måske skulle i anerkende problemet, og sætte lidt tid af til at tjekke dem manuelt, inden i udgiver?
Har skrevet til support også.
Men jeg kan da også skrive en ticket HVER gang jeg opdager en fejl, men det ville også bare være spild af jeres tid, at i skal tjekke så mange tickets

Helt enig. Meget svært at finde ud af om det er besværet værd at give sig i kast med opgaverne. Specielt opgave 6... er det 3 eller 11 udforskninger med spejdere eller 3 eller 11 Forsyningens styrke. Sidstenævnte tager med et niveau 2 Magisk Akademi 130 timer....det vil sige 5½ dag.... svært at nå alle opgaverne på en uge vil jeg mene....
 

DeletedUser37

Guest
Helt enig. Meget svært at finde ud af om det er besværet værd at give sig i kast med opgaverne. Specielt opgave 6... er det 3 eller 11 udforskninger med spejdere eller 3 eller 11 Forsyningens styrke. Sidstenævnte tager med et niveau 2 Magisk Akademi 130 timer....det vil sige 5½ dag.... svært at nå alle opgaverne på en uge vil jeg mene....
Den er jeg også lige nået til.
SÅ mange skulle man ikke have i beta o_O
 

Eragon

Well-Known Member
Det er 11 møder i skal klare og ikke 11 spejder, er ikke sikker på at den med forsyningsformularen kan bruges.
 

Eragon

Well-Known Member
Jeg tænkte at nu hvor der desværre er så mange fejl i oversætningsmaskinen, kunne det så ikke lade sig gøre at vi fik en liste her på forum, så vi kunne se hvad vi endelig skulle gøre for at klare opgaverne..?

Nu er jeg så heldig at være i et super fantastisk broderskab, hvor vi virkelig hjælper hinanden, så vi fortæller hinanden hvad der kommer af opgaver, så ikke alle sidder og bøvler med samme fejloversættelse :)

Så giv os en liste med alle opgaverne, så vi alle kan komme i gennem disse små sjove opgaver :)
 

DeletedUser275

Guest
Det er 11 møder i skal klare og ikke 11 spejder, er ikke sikker på at den med forsyningsformularen kan bruges.
Det er jo så noget helt andet.... Det var der en anden quest, der omhandlede....

Prøvede lige at "købe" mig til et møde - det er jo helt umuligt at slås sig til med de nye kampregler - og det virkede.

Hvordan den er røget gennem oversætteren er mig en gåde.... .
 

Skolehaven

Well-Known Member
Jeg tænkte at nu hvor der desværre er så mange fejl i oversætningsmaskinen, kunne det så ikke lade sig gøre at vi fik en liste her på forum, så vi kunne se hvad vi endelig skulle gøre for at klare opgaverne..?

Nu er jeg så heldig at være i et super fantastisk broderskab, hvor vi virkelig hjælper hinanden, så vi fortæller hinanden hvad der kommer af opgaver, så ikke alle sidder og bøvler med samme fejloversættelse :)

Så giv os en liste med alle opgaverne, så vi alle kan komme i gennem disse små sjove opgaver :)

Ved ikke om det er positivt, men udfordrene er det at spille Elvenar :eek:
 
Top