• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Begrænsning af spillet

DeletedUser64

Guest
Hvorfor er der lavet en begrænsning af udvidelser på kortet så man ikke kan udvide før man kan lave Orkere, selv om man lige er startet på Dværgetiden,.
Jeg tror det kan få mange til at stoppe med at spille.
Vh Jytte
 

DeletedUser73

Guest
Det er jeg helt enig med dig i Jytte. Jeg fik denne besked af Support i går ;
innogames-logo.svg

onyx.jpg

Se ticket
Se ticket

Tickets
Gå tilbage til tickets
Kampe på kortet

Vedhæftninger: 0

Mille 2016-08-07 08:44:10
Jeg er i Dværg-tiden, men kan ikke kæmpe på kortet mere, da der nu kræves Orker ?????
Det har jeg jo ingen muligheder for at hav, da jeg er så langt fra Orke-tiden, Så jeg kan nu kun få land og andet ved at betale med rigtige penge og diamanter. Er det MENINGEN nu ????
Jeg kan ikke skifte adgangskode og har prøvet alle de muligheder på forsiden, der bliver bare skrevet at denne E-mail eksister ????
Galadan 2016-08-07 10:34:46
Hej Mille.

Udviklerne har sat Orker ind som krav når man når ring nummer ti rundt om sin by - Dette er indført at udviklingsmæssige årsager, som på længere sigt skal føre til at spillet også er sjovt og balanceret for alle brugere ud i fremtiden.

Med Venlig Hilsen
Galadan
Community Manager
Mille 2016-08-07 11:00:00
Så det er blevet et betalings spil. Nu det er blevet det, syntes jeg at i skal oplyse det ved tilmelding, ellers er det falsk reklame.
Galadan 2016-08-07 11:05:13
Det er det ikke. Orker vil man senere i spillet kunne optjene ganske gratis.

Som skrevet er det et spørgsmål om balancering af spillet.

Med Venlig Hilsen
Galadan
Community Manager
Mille 2016-08-07 11:10:55
Det er ikke et svar jeg kan bruge til noget. Spillet er blevet et betalingsspil og det syntes jeg at i skal værre ærlige om nu.
Jeg vil aldrig anbefale dette spil til nogle, uden at fortælle dem om at de kun kan indtage land og div. til ring nr 10, derefter er det frem med pengepungen så der også sjovt og balanceret i fremtiden ???? for hvem ???
Mille 2016-08-07 13:03:09
Er det så nu at alt bliver tiet ihjel fra jeres side, skal vi alle sammen godt nok til at skrive dårligt om spillet alle de steder vi kan komme til ?????.
Det er ikke en trussel bare en gratis reklame

Galadan Ny 2016-08-07 20:26:34
Jeg ved ikke rigtigt hvad du forventer af mig - Jeg beklager at du ikke kan bruge mit svar til noget, men det er det eneste jeg kan give dig.

Mht til svartid er det frivilligt arbejde der her udføres, og vi sidder derfor ikke ved computeren konstant.

Med Venlig Hilsen
Galadan
Community Manager
Vurder vores hjælpsomhed!

Tak!

Det er hele samtalen og spillets forklaring.
MKH
Mille
 
Top