• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Bestekeder vs meddelser

Eragon

Well-Known Member
Hej :cool:

Det har sikkert været forslået før, men kan kan ikke lige huske/finde hvor og hvornår..

Hvis man som jeg gerne vil give nabohjælp til alle mine aktive naboer, selvom jeg på ingen måde mangler mønter og forsyninger, men fordi jeg gerne vil hjælpe mine mindre naboer der spiller aktivt.
Desværre så forsvinder min meddelse om at de har besøgt min by hurtigt, når jeg sætter en del handler op.

Så mit forslag er at vi får mulighed for at slette meddelser på samme måde som vi kan slette beskeder, alternativ så kunne meddelser deles op i to faner, en til handel og en til andre meddelser :)
 

Galadan

Community Manager
Elvenar Team
Jeg kan huske at jeg for relativt nylig har sendt netop det forslag videre - Men jeg prøver lige at få en status på det. :)
 

Tordhrano

Active Member
For mit vedkommende ser jeg helst en opdeling. Det giver i min optik ikke mening at nabohjælp og brug af handelsmanden skal udelukke hinanden - og jeg ser heller ikke meget formål med et krav om at man løbende er online og sletter beskeder.
 

Galadan

Community Manager
Elvenar Team
Ønsket er modtaget hos udviklerne, som pt. kigger på hvordan det skal gribes an - I første omgang overvejer de blot at skrue op for notifikationsgrænsen, men det skal lige afklares helt præcist.
 
Top